صفحه کابینت

صفحه کابینت طرح کورین

صفحه کابینت ام دی اف طرح کورین

صفحه کابینت طرح کورین در حقیقت صفحاتی با مغز خام ام دی اف و روکش اچ پی در طرح های زیبای کورین با تناژ رنگ تیره و روشن هستند.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ها دارای انواع مختلفی با جنس و ویژگیهای متفاوتی هستند. هر کدام از این محصولات پاسخگوی نیاز و سلیقه بخشی از خریداران می باشند. جنس، رنگ بندی، قیمت، مقاومت و مواردی از این دست برای خریداران اهمیت دارد. جنس کورین یکی از انواع صفحاتی است که در چند سال اخیر در کشور بسیار شناخته شده میباشد. صفحه کابینت کورین از گروه صفحات سنگ مصنوعی محسوب میشود. مقاومت بالا و زیبایی طرح ها اصلی ترین دلیل محبوبیت آنها در بازار است.

صفحه مغز ام دی اف طرح کورین

بزرگترین نکته منفی درباره جنس کورین این است که قیمت فروش بسیار بالایی دارند. این محصولات به خصوص نمونه های اصل خارجی آن ها جزو گران قیمت ترین متریالی است که برای میزهای کار و کانترهای کابینت استفاده می شود. صفحه کابینت مغز ام دی اف طرح کورین جایگزین مناسبی برای این محصول گران قیمت می باشد. نمونه های ساخته شده با ام دی اف دارای وزن نسبتا سبک و ویژگی های مقاومتی خوبی هستند. برخورداری از نرخ فروش مناسب نسبت به کیفیت و همچنین نسبت به سایر محصولات باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن ها شده است. صفحات مغز ام دی اف طرح کورین خود جزو صفحات طرح سنگ میباشند. این محصول در چندین مدل و تناژ های رنگی مختلف عرضه می شود.

این محصولات دارای طراحی و رنگ بندی بسیار خاص و زیبایی هستند. به همین دلیل امکان استفاده از آن ها در بخش های مختلف و آشپزخانه هایی با سبک طراحی ساده و کلاسیک و غیره وجود دارد. خرید صفحه کابینت های ام دی اف طرح کورین نیز بسیار آسان است. فراوانی و خرید و فروش این مدل از صفحات به دلیل تولید بیشتر در بازار بیشتر می باشد. همچنین کارخانه های مختلف ایرانی نمونه های مختلفی از آنها را در ابعاد و ضخامت های مختلف تولید و عرضه می کنند. این امر باعث می شود تا مشتریان بتوانند انواع مختلفی از صفحات طرح کورین را با قیمت مناسب، در طرح ها و سایزبندی متفاوت تهیه کنند.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا