صفحه کابینت

لیست قیمت صفحه کابینت ۵ سانتی

لیست قیمت جدید صفحه کابینت 5 سانتی

لیست قیمت صفحه کابینت ۵ سانتی شامل قیمت انواع صفحه کابینت با مغز ایرانی و خارجی در ابعاد و مدل های مختلف می باشد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف در ابعاد و مدل های متعددی تولید می شوند. صفحه کابینت ۵ سانتی یکی از پر فروش ترین صفحات بازار است. این محصولات سایز بزرگتر صفحه کابینت با ابعاد استاندارد (صخامت ۳ و ۵ سانتیمتری) می باشد. قیمت این محصولات معمولاً حدود ۱۰ درصد بالاتر از نوع ۳ سانتی است. البته تعیین قیمت دقیق صفحه کابینت ۵ سانتی بستگی به موارد دیگری نیز دارد. برای مثال لیست قیمت صفحات با روکش براق با نوع مات تفاوت دارد. همچنین نرخ فروش در نوع یک لب گرد با دو لب گرد متفاوت است. لیست قیمت این محصولات شامل نرخ دقیق هر کدام از این مدلها با ابعاد مختلف است.

صفحه کابینت ۵ سانتی با رنگ بندی متنوع موجود در کاتالوگ رنگ بندی تولید می شود. این روکش ها دارای ۳ نوع مات، براق و برجسته هستند. نوع برجسته این صفحات در چند نوع محدود ساخته می شود و ممکن است نرخ فروش آن ها در لیست کمی بالاتر از سایر مدلها باشد. البته بیشتر رنگ ها با نوع مات و یا براق تولید می شوند.. صفحه کابینت ۵ سانتی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و روکش آنها بیشتر مات و یا براق است.

خرید صفحه کابینت ۵ سانتی

اعلام لیست قیمت دقیق برای صفحه کابینت ۵ سانتی به علت تغییرات و نوسانات قیمت و همچنین متنوع بودن مدلها امکان پذیر نیست. برای دسترسی همکاران و مشتریان گرامی مشاوران فروش مجموعه همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده اعلام لیست قیمت انواع صفحه کابینت ۳ و ۵ سانتی می باشند. لیست قیمت محصولات با مغز آرین سینا، لیندا، پارس و انواع مغز های خارجی با مدلهای یک لب و دو لب گرد ۵ سانتی و غیره در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ثبت سفارش خرید محصولات نیز از همین طریق امکان پذیر است. سفارشات شما پس از ثبت در کوتاه ترین زمان به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا