صفحه کابینت

صفحه کابینت سامان یولو

صفحه کابینت طرح سامان یولو

صفحه کابینت سامان یولو از زیباترین و پرفروش ترین صفحات ام دی اف می باشد. سامان یولو یکی از تولیدات برین چوب با روکش مات و براق است.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت های ام دی اف دارای طرح و رنگ رنگ های متعددی هستند. تنوع طرح این محصولات از اصلی ترین ویژگی های مثبت صفحات با روکش اچ پی ال است. این محصولات با مدلهای متفاوتی با دسته بندی ساده، طرح چوب، طرح سنگ، طرح کورین و غیره تولید می شوند. بسته به نیاز و سلیقه مشتری و طبق سبک طراحی محیط می توان از بین نمونه های موجود در سمپل رنگ بندی این صفحات دست به انتخاب زد. صفحه کابینت مدل سامان یولو از صفحاتی است که دارای ترکیب رنگ و طرح خاصی است. پترن کلی این طرح شباهت زیادی به صفحات با جنس کورین دارد. به همین دلیل در بازار خرید و فروش محصولات به آن صفحه کابینت طرح کورین نیز گفته می شود. صفحه کابینت سامان یولو مناسب برای ترکیب با انواع رنگ های مختلف و در طراحی های ساده، کلاسیک، مدرن و غیره است.

عرضه مستقیم صفحه سامان یولو

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت با روکش HPL و مغز MDF و Ply wood می باشد. تولیدات این برند با استفاده از متریال درجه یک ایرانی و خارجی تولید می شود. ابعاد این محصولات شامل دو گروه سفارشی و استاندارد است. انواع صفحه کابینت با طرح سامان یولو و سایر طرح های چوب و سنگ با تنوع بالا و روکش های مات و براق تولید و با برند برین چوب عرضه می شوند.

برای خرید صفحه کابینت طرح سامان یولو به صورت عمده و مستقیم با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. کارشناسان فروش این بخش اطلاعات بیشتر را در رابطه با شرایط ثبت سفارش و یا اخذ امتیاز نمایندگی را در اختیار شما قرار خواهند داد. لیست قیمت به روز انواع صفحه کابینت مغز آرین سینا، پارس، لیندا و یا صفحات خام خارجی نیز از طریق تماس با این بخش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا