صفحه کابینت

صفحه کابینت براق

صفحه کابینت ام دی اف براق

صفحه کابینت براق در انواع رنگ های تیره و روشن، طرح های چوب و سنگ و غیره با مناسب ترین قیمت به فروش می رسد.

نوشته های مشابه

انتخاب صفحه کابینت به اندازه انتخاب متریال و طرح مواد اولیه سایز بخش های کابینت اهمیت دارد. این بخش از کابینت در معرض تماس با انواع مواد شوینده، شیمیایی، مواد غذایی و رطوبت خواهد بود. بنابر این لازم است که از موادی با استحکام بالا تولید شود. همچنین صفحه کابینت در معرض دید بوده و نیاز مند است که رنگ آن زیبا بوده و با سایر بخشهای کابینت همخوانی رنگ و طرح داشته باشد. صفحه کابینت ام دی اف در ایران پرفروش ترین نوع صفحه است. آمار بالای فروش این محصولات به دلیل ویژگی های مثبت و تنوع طرح و مدل آن است. این صفحات با انواع روکش مات و براق تولید می شوند. توضیحات این بخش در رابطه با نوع براق این محصولات است.

صفحه کابینت ام دی اف براق

این نوع صفحه کابینت با مغز خام MDF و روکش مخصوص HPL تولید می شود. روکش اچ پی ال به کار رفته در ساخت این محصولات دارای انواع طرح ها می باشد. انواع صفحات طرح شنی، طرح چوب، طرح سنگ، گلکسی، فانتزی، ساده و غیره در سمپل این محصولات وجود دارد. هر کدام از صفحات با دو نوع روکش مات و براق تولید می شوند. البته برخی از تولید کنندگان چند نمونه از طرح های پرطرفدار را با روکش برجسته نیز به تولید میرساند. صفحه کابینت براق به دلیل جلوه بسیار زیبایی که دارد از آمار استفاده بالایی برخوردار است. معمولا در کابینت هایی که از ام دی اف براق ساخته می شود بخش صفحه آن نیز با صفحه کابینت براق تکمیل می گردد.

قیمت فروش صفحه کابینت براق ممکن است اختلاف کمی با نوع مات داشته باشد. البته این اختلاف قیمت زیاد نبوده و در لیست قیمت برندهای مختلف نیز ممکن است تفاوت داشته باشد. برای خرید صفحه براق، دریافت لیست قیمت به روز محصولات، دریافت کاتالوگ رنگ بندی صفحات، اطلاع از ثبت شرایط و غیره می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا