صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت ملامینه ارزان

قیمت صفحه کابینت ملامینه ارزان ایرانی

قیمت فروش صفحه کابینت ملامینه ارزان تولید شده با بهترین مواد ایرانی و خارجی با مناسب ترین قیمت اعلام شد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ها دارای انواع مختلفی می باشند. صفحه کابینت با مغز چوب مصنوعی و روکش اچ پی ال معروف ترین و پرفروش ترین این صفحات در کشور هستند. این محصولات با متریال مختلفی تولید می شوند. مغز چوب مصنوعی و روکش اچ پی ال اصلی ترین مواد تشکیل دهنده صفحات هستند. این محصولات را بیشتر با نام صفحه کابینت ام دی اف می شناسند. اما نوع دیگری از این محصولات با جنس مغزی متفاوت صفحه کابینت ملامینه نام دارد. قیمت صفحه کابینت ملامینه ارزان تر از مدلهای دیگر است. علت این تفاوت قیمت نیز مغزی به کار رفته ارزان است که در تولید آن ها استفاده می شود.

معمولاً در بازار فروش ام دی اف و چوب های مصنوعی ورق ملامینه به ورق های نئوپانی گفته می شود که قیمت ارزان تری دارند. در حالی که ملامینه در اصل به ورق های روکش شده با کاغذ آغشته گفته می شود. اما به علت همین اشتباه به ورق های نئوپان ورق ملامینه نیز گفته می شود. صفحه کابینت ملامینه نیز به صفحاتی گفته می شود که با مغز نئوپان و روکش اچ پی ال ساخته می شود. این محصولات از نظر ظاهری و ابعاد تفاوتی با نوع ام دی اف ندارند و رنگ بندی آن ها مطابق رنگ بندی موجود در کاتالوگ طرح صفحه کابینت است.

خرید صفحه کابینت ارزان

برای خرید صفحه کابینت ملامینه ارزان قیمت، صفحات مغز ام دی اف، صفحه کابینت با خام اچ پی ال و غیره می توانید با بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. کارخانه برین چوب انواع مختلف صفحات را با جنس مغزی ایرانی و خارجی تولید و عرضه می کند. عرضه این محصولات توسط برین چوب به ارزان ترین قیمت و با نرخ نمایندگی صورت می گیرد. خریدهای عمده و ثبت سفارش برای صادرات نیز شامل تخفیفات ویژه است.

صفحه کابینت ها دارای انواع مختلفی هستند. قیمت هر کدام از انها بر اساس سفارشی یا استاندارد بودن ابعاد، تک لب یا دو لب بودن، ایرانی یا خارجی بودن مغز خام و مواردی از این دست ممکن است متفاوت باشد. به همین جهت اعلام قیمت کلی برای صفحات امکان پذیر نمیباشد. اما مشتریان و همکاران گرامی می توانند برای اطلاع از قیمت با شماره های بخش مشاوره فروش تماس بگیرند. کارشناسان فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه اطلاعات مورد نیاز به همکاران و مشتریان عزیز می باشند.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا