صفحه کابینت

صفحه کابینت ام دی اف ایرانی

صفحه کابینت مغز ام دی اف ایرانی

صفحه کابینت ام دی اف ایرانی برین چوب با قیمت مناسب، تنوع طرح و رنگ و قیمت مناسب به صورت مستقیم به و عمده به فروش می رسد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف از بهترین متریالی است که می توان برای رویه کانتر، میزکار و اوپن آشپزخانه استفاده کرد. این محصولات با مغز ام دی اف خام و روکش اچ پی ال تولید می شوند. صفحه کابینت ام دی اف تا چند سال پیش از کشورهایی مانند ترکیه خریداری می شد. در حال حاضر تولیدیهای داخلی انواع مختلفی از این محصولات را با درجه کیفی و قیمت های متفاوت تولید و به بازار عرضه می کنند. عرضه نمونه های ایرانی صفحه کابینت به کشور سبب پایین آمدن قیمت این محصولات شد. همچنین برندهای ایرانی در بازار رقابت با یکدیگر محصولاتی با درجه کیفی بسیار بالا را به بازار عرضه کردند.

کارخانه برین چوب

برین چوب بزرگترین تولیدی انواع صفحه کابیت ام دی اف ایرانی در شمالغرب کشور است. تولیدات این برند با استفاده از مغز ام دی اف و روکش اچ پی ال بهترین برندهای ایرانی ساخته می شود. کیفیت تولید این محصولات به دلیل ساخت در خطوط به روز و پیشرفته و همچنین استفاده از متریال درجه ۱ بسیار بالاست. برین چوب برای هر یک از صفحه کابینت های خود به صورت مجزا شناسنامه و کد رهگیری محصول طراحی کرده است. با استفاده از این کد منحصر بفرد می توانید در صورت بروز نارضایتی از جنس و یا کیفیت تولید محصول نسبت به مرجوع کردن آن اقدام فرمایید. این طرح در حقیقت مهر تاییدی بر ادعای برین چوب در زمینه کیفیت محصولات خود است.

برای خرید صفحه کابینت ام دی اف ایرانی برین چوب می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. برین چوب محصولات خود را به صورت عمده و مستقیم به دست مشتریان می رساند. برای دریافت لیست قیمت به روز انواع صفحه کابینت ایرانی با مغز ام دی اف و پلی وود، دریافت کاتالوگ رنگ بندی و کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا