صفحه کابینت

صفحه کابینت MDF برین چوب

صفحه کابینت MDF برین چوب اردبیل

صفحه کابینت MDF برین چوب بهترین صفحه کابینت موجود در بازار از نظر کیفیت است. برین چوب محصولات خود را در مراکز پخش داخل و خارج کشور به فروش می رساند.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت MDF یکی از بهترین جنسهای موجود در بازار به عنوان رویه کانتر و میز کار کابینت است. این محصولات دارای چند ویژگی مثبت است. این ویژگی ها آن را به متریال بسیار مناسبی برای استفاده در میز کار آشپزخانه که در معرض خط و خش، حرارت و رطوبت قرار دارد می کند. استفاده از مغز خام MDF این محصولات را در برابر تحمل وزن بالا مقاوم می کند. که باعث می شود وزن آن بسیار سبک باشد. روکش HPL به کار رفته نیز مقاومت آن ها در برابر خط و خش، گرما، نفوذ آب و مواد شیمیایی و شوینده و غیره می کند.

صفحه کابینت برین چوب

برین چوب بزرگترین تولید کننده صفحه کابینت مغز MDF در شمالغرب کشور است. البته این صفحات بخش از تولیدات این مجموعه می باشد. صفحه کابینت MDF برین چوب با استفاده از چند برند ایرانی و خارجی ورق خام (بر اساس سفارش مشتری) تولید می شود. ساخت این صفحات در ابعاد استاندارد عرض ۶۵ طول ۴۱۰ با ضخامت های ۳ و ۵ سانتیمتری صورت می گیرد. رنگ بندی صفحات برین چوب بسیار متنوع و کاتالوگ رنگ بندی آن به روز می باشد. این کاتالوگ شامل رنگهایی در چند دسته بندی سفید، فانتزی، طرح چوب، طرح سنگ و غیره می باشد.

هر یک از صفحات کابینت MDF برین چوب دارای کد رهگیری و شناسنامه اصالت کالا هستند. با استفاده از این کد رهگیری مشتریان می توانند در صورت بروز هرگونه نارضایتی از کیفیت تولید محصولات نسبت به مرجوع کردن کالا اقدام نمایند. ضمانت مرجوع کردن کالا در صورت وجود مشکل ادعای برین چوب را در زمینه کیفیت محصولات تضمین می کند. برای خرید صفحه کابینت ام دی اف برین چوب می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه لیست قیمت به روز محصولات، ثبت سفارش و اعلام زمانبندی ارسال محصولات هستند.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا