صفحه کابینت

قیمت روز صفحه کابینت ۳ سانتی

لیست قیمت روز صفحه کابینت 3 سانتی

قیمت روز صفحه کابینت ۳ سانتی با مغز ایرانی اعلام شد. صفحه کابینت ۳ سانتی به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت عرضه می شود.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف دارای مدلهای متنوعی است. این محصولات را از نظر رنگ، سایز، مدل لبه، نوع مغزی و مواردی از این دست می توان در گروه های مختلفی دسته بندی کرد. این محصولات با ضخامت های ۳ سانتی، عرض ۶۰ تا ۱۲۰ سانت، طول ۳۶۶ تا ۴۱۰ سانتی، و با مدلهای یک لب و دو لب تولید می شوند. هر یک از این صفحات بر اساس مدل دارای قیمت فروش ویژه هستند. در چند ماه اخیر قیمت روز صفحه کابینت ها تغییرات و نوسانات بسیاری داشته اند.

در حال حاضر و در اواخر نیمه اول سال ۱۴۰۰ قیمت روز صفحه کابینت ۳ سانتی به صورت حدودی ۷۰۰/۰۰۰ هزار تومان می باشد. این مبلغ قیمت روز صفحه کابینت ۳ سانتی دو لب براق می باشد. ممکن است با تغییر سایز، تغییر نوع لبه، نوع روکش و غیره این نرخ تغییر کند. قیمت فروش به صورت عمده و با حجم بالاتر معمولاً شامل تخفیفات ویژه می باشد. نکته دیگری که ممکن است در تعیین قیمت تغییراتی ایجاد کند نوع ام دی اف خام به کار رفته در تولید صفحات است.

خرید صفحه کابینت ۳ سانتی

برای خرید انواع صفحه کابینت ام دی اف ۳ سانتی، ۵ سانتی، ۷ سانتی و غیره می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. تماس با بخش فروش و یا ارسال پیام از طریق واتساپ بهترین راه برای دریافت قیمت روز صفحه کابینت است. از این طریق شما می توانید از تغییرات احتمالی قیمت ها و همچنین طرح های تخفیف ویژه خرید های عمده و تخفیفات فصلی مطلع شوید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات بیشتر را درباره قیمت صفحات با مغز آرین سینا، لیندا، پارس، خارجی و غیره را در اختیار شما قرار خواهند داد. ساعات تماس با بخش فروش همه روزه از ۸ الی ۱۶ می باشد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا