صفحه کابینت

صفحه کابینت با مغز ام دی اف ایرانی

فروش صفحه کابینت با مغز ام دی اف ایرانی

صفحه کابینت با مغز ام دی اف ایرانی توسط برین چوب تولید می شود. مغز ام دی اف به کار رفته در تولید این محصولات از بهترین نمونه های ایرانی است.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی را می توان بعنوان پرفروش ترین نوع صفحه در بازار نام برد. این محصولات با متریالی تولید شده اند که ویژگی های مثبت بسیاری دارند. مغز ام دی اف این محصولات باعث می شود که وزن صفحه کابینت بسیار پایین باشد. همچنین ام دی اف به نسبت میزان مقاومت بالا و کارآیی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است. نکته دیگری که وجود دارد این است که تولید صفحه کابینت با مغز ام دی اف می تواند در ابعاد گوناگونی صورت بگیرد. روکش اچ پی ال این محصول نیز امکان ساخت در تنوع رنگی بسیار بالا را دارا می باشد. ضد آب بوده و مقاومت بالایی نیز در برابر حرارت دارد. این دو متریال با استفاده از چسب مخصوص، کاغذ مخصوص و سایر مواد اولیه در ابعاد مدلهای مختلف به یکدیگر پرس می شوند.

خروجی این مواد در طی مراحل تولید، صفحه کابینتی با مقاومت بسیار بالا، طراحی زیبا و متنوع و قیمت مناسب می باشد. به همین دلیل است که این نوع صفحات پرفروش ترین مدل موجود در بازار است. کارخانه های مختلف ایرانی انواع صفحه کابینت مغز ام دی اف را تولید می کنند. معمولاً در ساخت این محصولات از متریال ایرانی استفاده می کنند. کیفیت این محصولات قابل قبول بوده و قیمت آن ها نیز بسیار مناسب است. همچنین تنوع طرح و رنگ بالایی در دسته بندی های مختلف طرح چوب، طرح سنگ، ساده و غیره دارد.

صفحه کابینت برین چوب

کارخانه برین چوب یکی از تولید کنندگان بزرگ ایرانی در زیمنه فرآورده های ام دی اف می باشد. محصولات این برند از نظر درجه کیفی با نمونه های خارجی برابر می کنند. در عین حال به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب ایرانی قیمت بسیار مناسبی نیز دارند. برای خرید صفحه کابینت عمده می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه راهنمایی های لازم در خصوص شرایط ثبت سفارش، رنگ بندی محصولات و لیست قیمت به روز می باشند.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا