صفحه کابینت

نمایندگی مستقیم صفحه کابینت

نمایندگی عرضه مستقیم صفحه کابینت

نمایندگی مستقیم صفحه کابینت با شرایط ویژه اعطا می گردد. برای اطلاع از شرایط اخذ نمایندگی، لیست نمایندگی های فعالی و لیست قیمت تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت ام دی اف و پلی وود می باشد. تولیدات این برند با استفاده از روکش اچ پی ال ضد آب با کیفیت بالا تولید می شوند. این محصولات به صورت عمده و خرده توسط نمایندگی های پخش سراسر کشور عرضه می شود. فروش صفحه کابینت برین چوب به علت عرضه مستقیم و عرضه از طریق نمایندگی به مناسب ترین قیمت و بهترین شرایط انجام می شود. همچنین این تولیدات نیز به علت استفاده از مواد اولیه درجه ۱ و مرغوب و تولید با خطوط به روز در بالاترین سطح کیفی قرار دارند. صفحه کابینت برین چوب در انواع سایزهای استاندارد و ابعاد سفارشی تولید می شود.

رنگ بندی این محصولات در انواع سبکهای چوبی، طرح سنگ، ساده و غیره تکمیل است. هر کدام از این رنگ ها با دو نوع روکش مات و براق (برخی از کدهای رنگی با روکش برجسته نیز عرضه می شوند) به تولید می رسد. صفحات برین چوب با استفاده از انواع ام دی اف های ایرانی و خارجی تولید می شوند. ام دی اف هایی از برند های آرین سینا، لیندا، پارس و خام خارجی در تولید این صفحات به کار می رود. پالت بندی های ۱۴ و ۲۱ تایی با بسته بندی اصولی و استاندارد، از آسیب احتمالی به بار در هنگام جابه جایی و تخلیه بار جلوگیری می کند. تنوع طرح و رنگ، روکش ضد آب، تنوع سایز و ابعاد، قیمت مناسب، کیفیت بالا، عرضه مستقیم و یا از طریق نمایندگی مستقیم و غیره از مهمترین ویژگی های صفحه کابینت این برند است.

اخذ نمایندگی مستقیم صفحه کابینت

برای اطلاع از شرایط اخذ نمایندگی مستقیم صفحه کابینت برین چوب می توانید با شماره های اعلام شده در همین سایت تماس بگیرید. مشاوران این بخش به سوالات شما در این زمینه پاسخ خواهند داد. اطلاعات بیشتر درباره قیمت فروش عمده و نرخ عرضه نمایندگیها، شرایط تولید صفحات با ابعاد سفارشی و غیره در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ساعت پاسخگویی تماس این بخش همه روزه از ۸ الی ۱۶ می باشد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا