صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت ضد آب

قیمت جدید صفحه کابینت ضد آب

قیمت صفحه کابینت ضد آب اعلام شد. لیست قیمت جدید صفحه کابینت ضد آب شامل نرخ فروش ابعاد مختلف صفحات می باشد.

نوشته های مشابه

ضد آب بودن متریالی که بعنوان صفحه کابینت استفاده می شود مهمترین ویژگی است که یک صفحه کابینت با کیفیت باید داشته باشد. این بخش از کابینت ممکن است به طور مداوم با انواع مواد شیمیایی، مواد شوینده و رطوبت در تماس باشد. به همین دلیل انتظار می رود که یک صفحه کابینت حتماً ضد آب باشد.

صفحه کابینت ام دی اف

صفحه کابینت ام دی اف یکی جدیدترین صفحات بازار است. این محصولات با استفاده از مغز ام دی اف خام و روکش اچ پی ال ساخته می شود. روکش به کار رفته در تولید این صفحات دارای خاصیت ضد آب و ضد حرارت است. قیمت فروش این محصولات نسبت به سایر محصولات بازار نیز بسیار مناسب تر است. همین مسئله قیمت مناسب است که صفحه کابینت ضد آب ام دی اف را به یکی از بهترین محصولات موجود در بازار تبدیل می کند.

صفحه کابینت ضد آب پلی وود

نوع دیگری از صفحات ضد آب موجود در بازار صفحات پلی وود هستند. این محصولات در حقیقت نوع جدیدتری از صفحات ام دی اف می باشند. طرح و رنگ، نوع روکش، ابعاد و دستگاه آلات ساخت این محصولات با نوع مغز ام دی اف مشترک می باشد. با این تفاوت که مغزی به کار رفته در این نوع نوعی ورق چوب مصنوعی ترکیب شده با پلاستیک است. این ترکیب از ئیژگی ضد آب بودن برخوردار است. لایه HPL نیز مقاومت این محصول در برابر نفوذ آب را دو چندان می کند. قیمت صفحه پلی وود کمی بالا تر از نوع MDF است. اما با این وجود ای محصول نیز به قیمت مناسب نسبت به کارآیی های فراوانی که دارد معروف است.

مرکز عرضه صفحه کابینت

برای خرید انواع صفحه کابینت اعم از صفحات مغز پلی وود و خام ام دی اف می توانید با شماره های بخش فروش تماس بگیرید. لیست قیمت جدید محصولات از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این لیست قیمت شامل نرخ فروش جدید محصولات ۵ سانتی، ۳ سانتی، ابعاد سفارشی و غیره است.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا