صفحه کابینت

صفحه کابینت طرح جدید

صفحه کابینت با انواع طرح جدید

صفحه کابینت طرح جدید با انواع مدلهای متنوع و زیبا عرضه می شود. سمپل رنگ بندی صفحات شامل انواع طرح های جدید جوب، سنگ، ساده، شنی و غیره است.

نوشته های مشابه

در انتخاب صفحه کابینت نکات بسیاری در نظر گرفته می شود. مواردی مانند سبک بودن وزن، استحکام، ضد آب بودن، تنوع رنگ و امکان ساخت با ابعاد متنوع از جمله این ویژگی ها می باشند. یکی از مهمتین نکاتی که برای خریداران از اهمیت بالایی برخوردار است تنوع طرح و رنگ است. در صورتی که متریال به کار رفته بعنوان صفحه کابینت از تنوع رنگ بالایی برخوردار باشد انتخاب آزادانه تری طبق نیاز و سلیقه مشتریان صورت خواهد گرفت. صفحه کابینت تولید شده با مغز خام ام دی اف و روکش اچ پی ال بیشترین تنوع طرح و رنگ را در بین مدلهای مختلف صفحات ایرانی دارند. این محصولات دارای رنگ هایی با گروه بندی های مختلف، تنوع سایز، روکش ضد آب بوده و با قیمت مناسب تری نیز عرضه می شوند.

تنوع رنگ بندی صفحه کابینت

صفحه کابینت MDF با دسته بندی مختلف رنگ و طرح جدی عرضه می شوند. برای مثال طرح های سنگ، چوب، ساده، کتان، طرح چرم، شنی، طرح کورین و غیره در سمپل رنگ بندی صفحات وجود دارد.

صفحه کابینت با طرح سنگ از جدید ترین و محبوب ترین گروه بندی های صفحه کابینت است. در این گروه انواع مدل با رنگ تیره و روشن وجود دارد. در بین گروه های طرح سنگ، تعدادی از کدها بعنوان طرح کورین شناخته می شوند. این نمونه ها از جدید ترین و پر فروش ترین طرح های تولید شده هستند.

صفحه کابینت سیروس مرمر
صفحه کابینت سیروس طرح مرمر
صفحه کابینت سیروس طرح مرمر

صفحه کابینت با طرح چوب نیز دیگر گروه بندی محبوب صفحات می باشند. این محصولات دارای طرح های مختلفی می باشند. این نمونه های از جدید ترین طرح های افزوده شده به دسته بندی طرحهای چوب صفحه کابینت هستند.

خرید صفحه کابینت و دریافت کاتالوگ رنگ بندی

برای دریافت کاتالوگ رنگ بندی ۲۰۲۱ صفحه کابینت MDF با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. این سمپل شامل بیش از ۷۰ رنگ و طرح متنوع و جدید است. مشاوران فروش این بخش لیست قیمت انواع صفحه کابینت ایرانی و خارجی را به صورت عمده در اختیار شما قرار خواهد داد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا