صفحه کابینت

روکش صفحه کابینت MDF

روکش صفحه کابینت مغز MDF

روکش صفحه کابینت MDF از جنس اچ پی ال می باشد. این روکش خاصیت ضد آب دارد. تنوع رنگی این نوع روکش نیز بسیار بالا می باشد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت MDF معروف ترین مدل صفحه کابینت در کشور است. این محصولات با استفاده از ورق ام دی اف خام و روکش اچ پی ال تولید می شود. این دو متریال اصلی تولید این صفحات هستند. وزن سبک MDF و مقاومت بالای آن در کنار ویژگی های مقاومت ضد آب روکش اچ پی ال صفحات کابینت را به بهترین مدلهای صفحه کابینت تبدیل کرده است. در حال حاضر تولیدی های مختلف این محصولات را با برند های مختلف و انواع مغز ایرانی و خارجی تولید و به بازارا عرضه می کنند. سمپل رنگ بندی صفحه کابینت MDF با روکش اچ پی ال شامل چندین طرح و رنگ متنوع و زیبا می باشد. این محصولات با انواع طرح های چوب، طرح سنگ، طرح کورین، ساده، شنی و غیره تولید میشود. برندهای مختلف سمپل های رنگ بندی متفاوتی برای محصولات خود ارائه می کنند.

روکش صفحه کابینت MDF برین چوب

برند برین چوب یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع صفحه کابینت ام دی اف و پلی وود در کشور است. روکش صفحه کابینت MDF این کارخانه از برند آرتاویل است. این روکش محصول بزرگترین و برترین برند ایرانی می باشد. رنگ بندی این روکش متنوع و زیبا بوده و دارای انواع مدلهای مات، براق و برجسته است. مغز MDF به کار رفته در این محصولات نیز از انواع برند های آرین سینا، لیندا، پارس و انواع ام دی اف های خارجی است.

برای خرید انواع صفحات با روکش MDF می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران بخش فروش کارخانه همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده پاسخگویی به تماس می باشند. اطلاعات مورد نیاز از جمله قیمت فروش محصولات، زمان بندی ارسال بار، شرایط تولید صفحات با ابعاد سفارشی و اطلاعاتی از این دست از طریق تماس با این بخش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا