صفحه کابینت

جدیدترین صفحه کابینت طرح چوب

جدیدترین صفحه کابینت طرح چوب و سایر رنگ های جدید در کاتالوگ ۲۰۲۱ برین چوب عرضه شد. تهیه سمپل و خرید از طریق تماس با بخش فروش امکان پذیر است.

نوشته های مشابه

امروزه زیبایی محیط منازل و به خصوص آشپزخانه در جدیدترین مدلهای طراحی دکوراسیون داخلی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. کابینت ها جزو مهمی از دکوراسیون آشپزخانه ها محسوب می شوند. این بخش از اشپزخانه را می توان با توجه به نیاز و سلیقه هر فرد طراحی کرد. در ساخت این قسمت می توان به گونه ای عمل کرد که زیبایی و کاربردی بودن سازه به یک اندازه رعایت شود. صفحه روی کابینت نیز از بخش هایی است که به عنوان میز کار مورد استفاده قرار می گیرد. این بخش باید از استحکام بسیار بالا برخوردار بوده و دارای ظرح و رنگ متنوع و زیبا باشد تا بتوان آن را با رنگ اصلی کابینت هماهنگ کرد.

صفحه کابینت طرح چوب یکی از بهترین انتخاب ها به عنوان صفحه تاپس کابینت آشپزخانه است. استفاده از متریال چوبی در دکوراسیون منازل به سالهای بسیار دور برمیگردد. اما جدیدترین متریال نیز در حال حاضر دارای طرح هایی با مدل چوب هستند. یکی از صفحه کابینت هایی که با طرح چوب تولید می شود صفحات مغز ام دی اف است. این محصولات علاوه بر داشتن ویژگیهایی مانند مقاومت در برابر نفوذ رطوبت و خط و خش و قیمت مناسب، دارای رنگ بندی بسیار متنوع و زیبا نیز می باشد. جدیدترین مدل های طرح چوب در سمپل های رنگ بندی صفحه کابینت ام دی اف وجود دارد.

سمپل جدیدترین صفحه کابینت طرح چوب

کارخانه برین چوب یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع صفحه کابینت ام دی اف و پلی وود با روکش اچ پی ال در کشور می باشد. سمپل رنگ بندی محصولات این برند شامل جدیدترین مدلهای طرح چوب می باشد.

صفحه کابینت طرح چوب التین جویز
صفحه کابینت طرح چوب بلوط کرم
صفحه کابینت طرح چوب ویکتوریا
صفحه کابینت طرح چوب بالتیمور
صفحه کابینت طرح چوب قهوه روس
صفحه کابینت طرح چوب لئون

مدلهای بالا قسمتی از انواع جدیدترین رنگ بندی صفحه کابینت MDF از سمپل رنگ بندی صفحه کابینت برین چوب است. برای تهیه سمپل کامل رنگ بندی این محصولات، ثبت سفارش خرید، اطلاع از لیست قیمت و اطلاعاتی از این دست می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. مشاوران فروش برین چوب اطلاعات لازم را درباره محصولات و شرایط عرضه عمده در اختیار شما قرار خواهند داد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا