صفحه کابینت

صفحه کابینت طرح چوب

صفحه کابینت ام دی اف طرح چوب

صفحه کابینت طرح چوب یکی از دسته های رنگ بندی صفحه کابینت است که خود شامل چندین طرح با تناژ رنگی متفاوت است.

نوشته های مشابه

هماهنگی رنگ در طراحی دکوراسیون از اهمیت بسیاری برخوردار است. متریالی که برای طراحی و تکمیل دکوراسیون بخشهای مختلف مانند آشپزخانه به کار می روند باید دارای تنوع رنگی بالایی باشند تا بنا به نیاز و سلیقه بتوان آنها را ترکیب کرده و به کار برد. کابینت آشپزخانه یکی از بخشهایی است که معمولا در ایران با استفاده از ورقهای ام دی اف ساخته میشوند. صفحه رویی به کار رفته در ساخت این محصولات نیز معمولا از همین جنس با روکشی متفاوت استفاده می شود. طرح چوب این صفحه و کابینت یکی از پرطرفدارترین طرحهای موجود در کشور است. صفحاتی با طرح چوب معمولا حس گرما و آرامش را به محیط القا می کنند. به همین جهت استفاده از آن در طراحی منازل ایرانی طرفداران بسیاری دارد.

صفحه کابینت طرح چوب را میتوان در انواع سبک های ساده، مدرن، کلاسیک و غیره به کار برد. این صفحات مناسب برای استفاده با ام دی اف های طرح چوب و ساده می باشد. در نمونه هایی با که با نقش چوب کار شده است می توان با ترکیب رنگ مناسب زیبایی محیط را دو چندان کرد. در طراحی هایی که رنگ قالب بخشها خنثی است نیز چاره کار ترکیب مناسب و ایجاد هارمونی رنگی مناسب با صفحه کابینت طرح چوب است. با این کار می توان به راحتی حس گرما را به محیط بازگرداند.

عرضه صفحه کابینت طرح چوب

برین چوب عرضه کننده انواع صفحه کابینت در مدلهای متنوع و زیبا در طرحهای کورین، مدل سنگ، ساده در ابعاد و اندازه خای مختلف می باشد. محصولات این برند از مواد اولیه درجه یک تولید شده اند. برای تهیه کاتالوگ صفحه کابینت، ثبت سفارش خرید، اطلاع از لیست قیمت، کسب اطلاعات درباره نمایندگی های پخش شهرهای مختلف و غیره می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران بخش فروش مجموعه اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا