ام دی اف 3 میل

فروش ام دی اف ۳ میل براق

فروش ام دی اف 3 میل سفید براق

فروش ام دی اف ۳ میل براق بریند برین چوب آغاز شد. برین چوب ام دی اف ۳ میل پرینتی سفید براق را به صورت عمده و با قیمت ویژه عرضه می کند.

نوشته های مشابه

ام دی اف ۳ میل بیشتر به روش پرینتی تولید می شود. این محصولات به صورت کلی دارای روکش براق هستند. روکش براق این محصولات لایه خاص اضافه شده نیست. بلکه این خاصیت بخاطر چندین لایه رنگ است که در مراحل مختلف بر روی مغز خام پرینت شده و خشک می شود. مرحله آخر یعنی پخش روکش UV روی ام دی اف رنگ آمیزی شده نیز ورقها را براق تر می کند. البته این رویه علاوه بر براق تر شدن ورق، به آن استحکام هرچه بیشتر نیز اضافه می کند. با افزودن این لایه رنگ ام دی اف ۳ میل دچار ریزش نمیشود.

فروش ام دی اف ۳ میل پرینتی براق در ایران توسط نمایندگی های پخش برند های مختلف صورت می گیرد. مراکز دیگری مانند فروشگاه های پخش لوازم چوب و ام دی اف نیز این محصولات را به فروش می رسانند. ام دی اف ۳ میل براق دارای ابعاد متفاوتی هستند. سایز استاندارد این محصولات که در ایران به فروش می رسند معمولاً ۱۸۳×۲۴۴ میباشد. ورق ۳ میل در پالتهای ۱۵۰ تا ۲۲۰ تایی بسته بندی می شوند. فروشگاه های مختلف ممکن است این محصولات را به صورت خرده یا پالتی به دست مشتریان برسانند.

عرضه صفحه کابینت برین چوب

کارخانه برین چوب بزرگترین تولید کننده انواع فرآورده های ام دی اف از جمله ام دی اف ۳ میل پرینتی در شمالغرب کشور می باشد. تولیدات برین چوب در ابعاد استاندارد بوده و در پالتهای ۲۰۰ تایی به فروش می رسند. جنس مغزی و روکش براق این محصولات از مواد درجه یک ایرانی و خارجی است. فروش این محصولات از طریق مراکز عرضه لوازم چوبی در سراسر کشور صورت می گیرد. برای خرید ام دی اف ۳ میل براق پرینتی برین چوب به صورت مستقیم می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. شرایط ثبت سفارش، زمانبندی ارسال و لیست قیمت جدید محصولات از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا