صفحه کابینت

خرید صفحه کابینت عمده

خرید صفحه کابینت عمده و مستقیم

خرید صفحه کابینت عمده از کارخانه با قیمت مناسب و ارسال به سراسر کشور، از طریق ثبت سفارش در بخش فروش کارخانه امکان پذیر می باشد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت های ضد آب با جنس های مختلف وجود دارند. هر کدام از این محصولات بسته به کارخانه تولیدکننده، جنس مواد اولیه، ابعاد و مواردی از این دست با قیمت های مختلفی به فروش می رسند. کارخانه های ایرانی در سالهای اخیر انواع مختلفی از این محصولات را تولید و به بازار عرضه کرده اند. واردات این محصولات از کشورهای خارجی به حداقل رسیده است و عمده مصرف بازار از محصولات ایرانی تامین می گردد.

کارخانه تولید صفحه کابینت

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت ضد آب با روکش اچ پی ال است. تولیدات این محصولات با دو نوع مغز ام دی اف و پلی وود تولید می شوند. تنوع رنگ و ابعاد، روکش ضد آب، متریال با کیفیت و قیمت فروش مناسب از ویژگی های اصلی تولیدات برند برین چوب است. خرید صفحه کابینت عمده به صورت مستقیم امکان پذیر است. سانواع صفحه کابینت با ضخامت ۳ سانتی، ۵ سانتی و ابعاد سفارشی با تنوع طرح و رنگ بالا توسط این کارخانه عرضه می شود. هر یک از صفحات برند برین چوب دارای کد رهگیری و شناسنامه اصالت کالا می باشد. در صورت بروز هر گونه نارضایتی از کیفیت تولید صفحات می توانید با استفاده از طریق اعلام کد محصول به کارشناسان بخش فروش، نسبت به مرجوع کردن کالای خریداری شده اقدام نمایید.

خرید صفحه کابینت عمده ایرانی

برای خرید صفحه کابینت این برند با مغز پلی وود و ام دی اف و با روکش اچ پی ال درجه یک با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. عرضه صفحه کابینت عمده از طریق بخش فروش کارخانه به صورت مستقیم و با قیمت مناسب صورت می گیرد. سفارشات شما پس از ثبت در این مرکز در کوتاه ترین زمان تولید و به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد. لیست قیمت محصولات، شرایط تخفیف ویژه فصل، زمان بندی ارسال بار و اطلاعاتی از این دست از طریق تماس با بخش فروش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا