صفحه کابینت

صفحه کابینت ضد آب

صفحه کابینت ضد آب PVC

صفحه کابینت ضد آب دارای چندین نوع مختلف است. یکی از بهترین صفحه کابینت های ضد آب بازار صفحات ام دی اف با روکش اچ پی ال هستند.

نوشته های مشابه

ضد آب بودن صفحه کابینت یکی ویژگی های مهم این محصولات است. انواع صفحه کابینت با جنس های مختلف در بازار وجود دارد که هر کدام بسته به ویژگیهای مقاومتی که دارند در گروه های مختلفی قرار می گیرند. انواع صفحه کابینت سنگ، پی وی سی و غیره وجود دارد که در برابر نفوذ رطوبت مقاومت خوبی دارند. یکی از بهترین صفحه کابینت های ضد آب نوعی است که با استفاده از روکش اچ پی ال تولید می شوند. روکش اچ پی ال ضد آب است و در برابر نفوذ رطوبت مقاومت خوبی دارد. به همین دلیل صفحات تولید شده با این روکش بسیار پرفروش هستند.

معمولا برای تولید صفحه کابینت با روکش HPL از دو نوع مغزی پلی وود و یا ام دی اف استفاده می شود. این دو مدل از نظر ظاهری و ابعاد تفاوتی با یکدیگر ندارند. اما در نوع تولید شده با استفاده از پلی وود، مغزی کار نیز ضد آب می باشد. معمولا در مناطق شرجی با رطوبت هوای بالا و یا بخش هایی با رطوبت محیط بالا از این نوع صفحات استفاده می شود. صفحه کابینت ضد آب ام دی اف و پلی وود در رنگ بندی متنوع و متعددی با ابعاد سفارشی و استاندارد تولید می شوند. ابعاد استاندارد صفحه کابینت پلی وود و ام دی اف ضد آب به صورت زیر است:

  • عرض ۶۰ سانتیمتر
  • طول ۴۱۰ سانتیمتر
  • ضخامت ۳ و ۵ سانتیمتر

خرید صفحه کابینت ضد آب

برای خرید صفحه کابینت ضد آب با کیفیت بالا می توانید با بخش فروش مجموعه برین چوب تماس بگیرید. برین چوب عرضه کننده انواع صفحه کابینت پلی وود اچ پی ال و ام دی اف با روکش ضد آب HPL می باشد. تولیدات این برند به لحاظ درجه کیفی جزو نمونه های برتر بازار می باشند. قیمت عرضه این محصولات به صورت عمده نیز بسیار مناسب و به صرفه است. برای اطلاع از قیمت ها و شرایط و زمانبندی ارسال بار به سراسر کشور می توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا