صفحه کابینت

صفحه کابینت برین چوب

صفحه کابینت برین چوب اردبیل

صفحه کابینت برین چوب با استفاده از مواد اولیه درجه یک تولید می شود. این محصولات دارای ابعاد مختلف و مدل های متنوعی می باشند.

نوشته های مشابه

کارخانه برین چوب اردبیل اولین تولید کننده صفحه کابینت ام دی اف و پلی وود در سطح استان اردبیل و بزرگترین مرکز تولید این محصولات در شمالغرب کشور است. برین چوب فعالیت خود را از نیمه دوم سال ۱۳۹۸ در زمینه ساخت انواع صفحه کابینت مغز ام دی اف و پلی وود با روکش HPL آغاز کرد. ام دی اف ۳ میل پرینتی نیز از دیگر تولیدات برند برین چوب می باشد. در حال حاضر محصولات تولیدی این مجموعه علاوه بر استفاده در بازارهای داخلی به کشورهایی مانند عراق و سایر کشورهای همجوار نیز صادر می شود. صفحات کابینت این برند با به کارگیری مواد اولیه بسیار مرغوب تولید شده و با کیفیت درجه یک به بازار عرضه شده اند. در حال حاضر این مرکز و نوع صفحه کابینت ام دی اف و پلی را با برند برین چوب به بازار ارائه میکند.

شناسنامه اصالت کالا

مهم ترین ویژگی که در تولیدات کارخانه برین چوب وجود دارد و آن را از سایر نمونه های ایرانی و خارجی موجود در بازار متمایز می سازد، ارائه شناسنامه و کد رهگیری مجزا به همراه صفحات است. هر کدام صفحه کابینت های ام دی اف و پلی وود تولید شده در برین چوب دارای یک کد رهگیری انحصاری و شناسنامه محصولی میباشند. این طرح برای اولین بار و به صورت اختصاصی توسط کارخانه برین چوب اجرا می شود. ارائه این شناسنامه و کد رهگیری به همراه صفحات، مهر تائیدی بر ادعای برین چوب در زمینه تضمین کیفی محصولات و پشتیبانی بعد از فروش است. گروه صنعتی برین چوب این طرح را جهت آسان تر شدن پروسه پیگیری و پشتیبانی در صورت وجود هر گونه نارضایتی از محصولات برای مشتریان و فروشندگان اجرایی کرده است.

کد رهگیری و شناسنامه اصالت صفحه کابینت ام دی اف

صفحه ام دی اف برین چوب

کارخانه برین چوب با استفاده از مغزی ام دی اف خام با کیفیت از بهترین برندهای تولید کننده ورق خام ایرانی و خارجی صفحه کابینت با درجه کیفی بالا تولید و عرضه می کند. روکشهای اچ پی ال به کار رفته در تولید این صفحات نیز دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. همچنین تنوع طرح و رنگ و سایزهای محصولات این برند بسیار بالا میباشد. کارخانه برین چوب انواع صفحه کابینت مغز ام دی اف را با عرض ۶۰ و ۶۵ و در ضخامت ۳ و ۵ سانتی متری تولید می کند. طول صفحات تاپس ساخت این مجموعه نیز به صورت استاندارد ۴۱۰ سانتیمتر است.

امکان ثبت تولید سفارشی صفحه کابینت در صورت رعایت تیراژ حداقلی اعلام شده امکان پذیر می باشد. اما تولید صفحات توسط برین چوب به صورت کلی با ابعاد استاندارد مورد استفاده در کشور صورت میگیرد. تنوع طرح و رنگ صفحه کابینتهای برین چوب نیز جزو نکات مثبت دیگری است که می توان به آن اشاره کرد. سمپل طرح های صفحه کابینت ام دی اف برین چوب شامل انواع رنگ ها و طرحهای تیره، روشن، طرح چوب، فانتزی، متالیک، براق، ساده، طرح سنگ و غیره می باشد. کیفیت تولیدات این برند با ارائه ضمانت بی قید و شرط مرجوع بعد از فروش توسط این مجموعه برای خریداران تضمین شده است.

صفحه پلی وود برین چوب

کارخانه برین چوب با هدف پاسخگویی به نیاز و سلیقه مشتریان فعالیت خود را در زمینه تولید صفحه کابینت با مغز پلی وود نیز آغاز کرده است. صفحات پلی وود عرضه شده در این مرکز دارای تنوع طرح و سایز بالایی بوده و پاسخگوی نیاز و سلائق متفاوت هستند. ورق های پلی وود خام به کار رفته در ساخت این محصولات از با کیفیت ترین متریال موجود در بازار است. همین مسئله باعث شده است تا صفحات کابینت پلی وود عرضه شده توسط برین چوب بسیار مرغوب و مستحکم باشد. رنگ بندی صفحات تاپس پلی وود و صفحات مغز ام دی اف به دلیل استفاده از روکش اچ پی ال مشترک، مشابه یکدیگر هستند. صفحه کابینت های پلی وود برین چوب با طول ۴ متر و ۱۰ سانتیمتر و عرض ۶۵ سانتی متر عرضه میشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع صفحه کابینت های تولید شده در کارخانه برین چوب و اطلاع از قیمت میتوانید با پل های ارتباطی اعلام شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا