صفحه کابینت

صفحه کابینت طرح سنگ

صفحه کابینت طرح سنگ جدید

صفحه کابینت طرح سنگ با استفاده از مغزی ام دی اف یا پلی وود و روکش های اچ پی ال با طرح های سنگ طبیعی تولید می شود.

نوشته های مشابه

کابینت های آشپزخانه یکی از بخشهای مهم و اساسی طراحی داخلی منازل به شمار میروند. صفحه کابینت یا همان رویه ای که بر روی کانتر و جزیره آشپزخانه قرار میگیرد نیز جزو بخشهای اساسی و پر کاربرد کابینت است. جنس های مختلفی برای استفاده در این بخش وجود دارد مانند صفحات سنگی، چوبی، فلزی و کامپوزیت های ترکیبی جدید. سنگهای طبیعی مانند مرمر و گرانیت و نمونه های مصنوعی مانند کورین و کوارتز از محبوبترین مدلهایی هستند که بعنوان میزکار به کار میروند. این جنس از رویه کانترها دارای استحکام و مقاومت بالایی در برابر حرارت و نفوذ رطوبت دارند. اما نکته منفی که درباره جنسهای نچرال استون وجود دارد قیمت بالای این محصولات میباشد.

چرا صفحه MDF طرح سنگ؟

صفحه کابیت ام دی اف طرح سنگ جایگزین بسیار مناسبی برای انواع جنسهای کورین، گرانیت و غیره که قیمت بالاتری دارند میباشند. این محصولات در همان نقشهای Stone و حتی مدلهایی بسیار زیباتر و جدیدتر ساخته می شوند. همچنین به علت استفاده از ورقهای MDF وزن آن ها بسیار سبک و قیمت آنها نیز مناسب تر است. امکان ابزارخوری و برش متناسب با نوع و اندازه کانتر یا جزیره آشپزخانه نیز در نمونه های مغز MDF بیشتر و آسان تر است.

صفحات با طرح سنگی در سمپل رنگ بندی بیشتر برندهای ایرانی وجود دارد. روکش هایی با رگه های بزرگ و کوچک و در تنالیته رنگی تیره و روشن کالکشن مدلهای سنگی صفحات تاپس ام دی اف را تشکیل میدهند. صفحه کابینت های طرح سنگ دارای تنوع رنگ و نقش بالایی هستند. همچنین می توان آن ها را با انواع MDF ها ترکیب کرده و در سبکهای طراحی مختلفی مانند کلاسیک، مدرن، ساده و غیره به کار برد. همین ویژگی ها در کنار قیمت مناسب باعث محبوبیت و آمار به کارگیری بالای این صفحات در تولیدات مختلف شده است.

صفحه طرح سنگ برین چوب

سمپل صفحه کابینت برند برین چوب یکی از متنوع ترین و کاملترین نمونه های موجود در کشور میباشد. این مرکز انواع مختلفی از صفحه کابینت های طرح سنگ را به تولید میرساند.

صفحه کابینت طرح سنگ تیره
صفحه کابینت سیروس مرمر
صفحه کابینت سیروس طرح مرمر

صفحات تاپس برند برین چوب علاوه بر تنوع رنگی بالا از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار هستند. در تولید این محصولات باکیفیت ترین روکش اچ پی ال و انواع ام دی اف و یا پلی وود ایرانی و خارجی به کار میرود. طرح های سفید شنی با کد ۱۰۲، کرم شنی ۱۳۸، سیاه شنی ۱۴۹٫ سنگ کرم با کد ۱۰۸ امپراطور ۱۳۳ و غیره جزو پر استفاده ترین مدلهای سنگی موجود در دسته رنگ صفحه کابینت برین چوب هستند.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا