صفحه کابینت

مرکز پخش صفحه کابینت

مرکز پخش عمده صفحه کابینت

مرکز پخش صفحه کابینت انواع صفحه کابینت ضد آب با طرح های جدید را به صورت عمده و مستقیم از کارخانه تولید کننده عرضه می کند.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت از اصلی ترین بخش های دکوراسیون آشپزخانه محسوب می شود. زیبایی و استحکام صفحه کابینت به صورت مستقیم بر روی زیبایی و ماندگاری یونیت اصلی کابینت تاثیر می گذارد.

صفحه کابینت جدید

در حال حاضر مدلهای مختلف صفحه کابینت در ایران تولید شده و به بازار عرضه می شوند. صفحه کابینت سنگ طبیعی، چوب طبیعی، سنگ های کوارتز و کورین و غیره، پی وی سی، پلی وود و ام دی اف از نمونه های موجود در بازار هستند. مرکز پخش صفحه کابینت در کشور انواع مختلف این محصولات را با قیمت های مختلف و با تنوع طرح و رنگ بالا به فروش می رساند.

مرکز خرید صفحه کابینت

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت ام دی اف و صفحه کابینت های پلی وود با روکش ضد آب اچ پی ال می باشد. تولیدات این برند با استفاده از متریال درجه یک ایرانی و خارجی و توسط خطوط مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا صورت می گیرد. انواع صفحه کابینت با ابعاد سفارشی و استاندارد در رنگ های و طرح های متفاوت توسط برین چوب تولید و به بازار عرضه می شوند. قیمت این محصولات به علت عرضه عمده و مستقیم بسیار مناسب بوده و تولید و ارسال بار به نقاط مختلف کشور در کوتاه ترین زمان صورت می گیرد.

برای خرید محصولات با شماره های مرکز پخش صفحه کابینت تماس بگیرید. مرکز پخش این محصولات صفحه کابینت این برند را به صورت مستقیم از کارخانه عرضه می کند. در صورت داشتن سفارش از صفحه کابینت های ابعاد سفارشی و یا استاندارد می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. کارشناسان فروش این بخش اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهند داد. لیست قیمت محصولات تولید شده با انواع متریال ایرانی و خارجی از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا