صفحه کابینت

صفحه کابینت سفید براق

صفحه کابینت ام دی اف سفید براق

صفحه کابینت سفید براق از محبوب ترین صفحه کابینت های موجود در بازار است. این محصولات با استفاده از ام دی اف خام و روکش اچ پی ال تولید می شوند.

نوشته های مشابه

کابینت اشپزخانه به عنوان قالب کلی و اصلی آشپزخانه در طراحی دکوراسیون امروزی شناخته می شود. این بخش به عنوان محفظه ای برای نگهداری لوازم آشزحانه کاربرد دارد. علاوه براین، کابینت آشپزخانه نقش بسزایی در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه نیز دارد. استفاده از متریال مستحکم و مواد زیبا به یک اندازه اهمیت دارد. کابینت و صفحه کابینت از جنس ام دی اف یکی از پرطرفدارترین جنس هایی است که در آشپزخانه های ایرانی اجرا می شود. این محصولات دارای استحکام و مقاومت بالایی در برابر نفوذ رطوبت، حرارت، ضربه و وزن بالا دارند. نکته مهم دیگر نیز تنوع طرح و رنگ این محصولات است. صفحه کابینت ام دی اف با روکش اچ پی ال ساخته می شود. این روکش ها در انواع طرح و رنگ مختلف تولید می شوند.

رنگ سفید همواره یکی از رنگ های بسیار پرفروش و محبوب در بین متریال دیزاین داخلی محسوب می شود. ام دی اف سفید مات و براق، سه میل سفید پرینتی و صفحه کابینت ام دی اف سفید مات و براق پرفروش ترین رنگ های مورد استفاده در ساخت کابینت آشپزخانه میباشند. این رنگ هم به صورت تکی و به صورت ترکیبی با رنگهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. صفحه کابینت سفید در مدلهای مات و براق را می توان با کابینت ساخته شده با ام دی اف رنگهای تیره و روشن به کار برد. نوع براق این محصولات جلوه بسیار بهتری به آشپزخانه می دهند. به علت روکش هایگلاسی که صفحه کابینت سفید براق دارد پاکسازی و نگهداری از آن بسیار آسان تر است.

صفحه کابینت سفید برین چوب

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت مغز ام دی اف و پلی وود است. برین چوب انواع صفحه کابینت سفید را با دو نوع روکش مات و براق عرضه می کند. صفحات این برند با استفاده از مواد اولیه درجه یک تولید شده است. ام دی اف خام و روکش اچ پی به کار رفته در ساخت این محصولات از بهترین نمونه های ایرانی و خارجی می باشد. برای خرید صفحه کابینت برین چوب به صورت عمده می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات لازم را در خصوص شرایط خرید محصولات در اختیار شما قرار خواهند داد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا