ام دی اف 3 میل

ام دی اف ۳ میل سفید

ام دی اف 3 میل سفید خارجی

ام دی اف ۳ میل سفید در دو نوع پرینتی و ملامینه تولید می شود. این دو نوع محصول بسته به قیمت و ویژگی هایی که دارند در بخشهای مختلف تولیدات استفاده می شوند.

نوشته های مشابه

ورق ام دی اف ۳ میل کاربردهای متنوعی در تولیدات دارد. از این محصولات در ساخت کابینت و برش و حکاکی  لیزری استفاده می شود. معمولا داخل کشوها، بخش بندیهای کوچک، قسمت پشت کابینت را با استفاده از ام دی اف های سه میلیمتری میسازند. انواع تایل های حکاکی شده و سازه های دکوری یا کاربردی پردازش شده با لیزر نیز با استفاده از ورق های ۳ میل تولید میشوند. MDF با ضخامت ۳mm دارای چندین مدل مختلف است که از نظر جنس مغز خام، نوع روکش زنی، و طرح و رنگ با یکدیگر تفاوت دارند. در بین تمامی مدلها نوع پرینتی آمار تولید و استفاده بالایی را در کشور دارد. رنگ سفید ۹۰ درصد آمار به کارگیری را به خصوص در کابینت سازی دارد. به غیر از این دو مدل ۳ میل ملامین در انواع طرح و رگه های مختلف نیز در کشور تولید می شود.

ورق پرینتی و ملامینه

ورق ام دی اف ۳ میل سفید بیشترین میزان به کارگیری در تولیدات را دارد. این محصولات همانطور که پیش تر نیز اشاره شد در ساخت کابینت و کارهای لیزری کاربرد دارند. نوع سفید این محصول به دو صورت پرینتی و ملامینه ساخته می شود. ام دی اف ۳mm ملامینه در حال حاضر بسیار کمتر از قبل تولید و استفاده می شود. در ساخت این نوع ورق روکش کاغذی از جنس ملامین رویMDF  اضافه می شود. بیشترین استفاده از این محصولات مربوط به صفحات رنگی و طرح دار است. در تولید سه میل های پرینتی روکش رنگی روی MDF خام توسط خطوط تولید مخصوص پرینت می شود. نوع پرینتی را می توان فقط در رنگهای ساده و بدون رگه تولید کرد. بیشترین میزان استفاده از ورق های ۳mm نوع سفید پرینتی می باشد.

تولید کننده ۳ میل سفید

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ورق های ام دی اف سه میل پرینتی و در کشور شرکت برین چوب است. این مجموعه اولین مرکز ساخت انواع فرآورده های چوبی مانند سه میل و صفحه کابینت در استان اردبیل است. برین چوب ورق های ۳ میل سفید و رنگی را با بالاترین کیفیت به تولید می رساند. در ساخت این محصولات از مرغوب ترین مغز خام برندهای خارجی مانند سوماترا و واناچای و غیره استفاده شده است. استفاده از متریال درجه یک باعث می شود تا ۳ میل برین چوب از نظر درجه کیفی بی نظیر باشد. سفارش های پالتی و عمده در اسرع وقت و طبق نوبت بندی اعلام شده در هنگام ثبت سفارش به سراسر ایران ارسال می شود.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا