صفحه کابینت

صفحه کابینت سامان یولی براق

صفحه کابینت ضد آب سامان یولی براق

صفحه کابینت سامان یولی براق یکی از طرحهای زیبا و پرفروش صفحات با روکش HPL می باشد. صفحه سامان یولی با ابعاد استاندارد و سفارشی عرضه می شوند.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت با روکش اچ پی ال و مغز ام دی اف یکی از پر فروش ترین صفحات در ایران است. این محصولات دارای رنگ بندی بسیار متنوع در انواع طرح های سنگ، چوب، ساده، کورین، فانتزی و غیره است. صفحه کابینت سامان یولی براق و مات از طرح های بسیار پر استفاده و محبوب در بازار است.

علت استفاده گسترده از این محصولات در بازار طرح خوشرنگ آن است که به راحتی با تمامی طرح و رنگ های کابینت هماهنگ می شود. صفحه کابینت سامان یولی جزو دسته بندی طرح سنگ و طرح مشابه کورین سمپل رنگ بندی می باشد. این طرح را می توان با انواع رنگ های چوبی، ساده، طرح سنگ و غیره به کار برد.

صفحه کابینت رنگ سامان یولی برین چوب

خرید عمده صفحه کابینت سامان یولی براق و مات

برای خرید انواع صفحه کابینت ام دی اف با روکش اچ پی ال طرح سامان یولو می توانید با بخش فروش مجموعه برین چوب تماس بگیرید. برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت ام دی اف و پلی وود با روکش HPL در کشور می باشد. تولیدات این برند با استفاده از بهترین متریال ایرانی و خارجی تولید می شود. انواع ام دی اف آرین سینا، پارس، لیندا و مغز خارجی در تولید صفحات این برند استفاده می شود. روکش اچ پی ال وایا و روکش آرتاویل نیز از رویه های اچ پی ال درجه یک به کار رفته در این تولیدات است.

قیمت فروش صفحه کابینت سامان یولی براق و مات بستگی به نوع متریال و ابعاد و اندازه متفاوت می باشد. برای اطلاع از قیمت دقیق صفحات می توانید با شماره های تماس بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه راهنمایی های لازم به مشتریان می باشند. سفارشات شما پس از ثبت در این بخش در کوتاه ترین زمان به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا