ام دی اف 3 میل

کارخانه تولید MDF اردبیل

کارخانه تولید MDF سه میل اردبیل

کارخانه تولید MDF اردبیل با تولید انواع ام دی اف ۳ میل، ام دی اف ۱۶ میل سفید، صفحه کابینت ام دی اف و غیره فعالیت خود را آغاز کرد.

نوشته های مشابه

ورق MDF پرمصرف ترین متریال به کار رفته در تولید بخش های مختلف دکوراسیون داخلی منازل و ادارات است. این محصولات به علت وزن سبک، تنوع در رنگ بندی، قیمت مناسب، امکان پردازش و برش آسان و مواردی از این دست مواد مناسبی برای استفاده در تولیدات هستند. کارخانه های ایرانی انواع مختلفی از ورق های ام دی اف را با ابعاد و اندازه های مختلف تولید می کنند. ورقهایی با ضخامت ۳ میلی متر، ۵ میلی متر، ۸ میل، ۱۶ میل، ۱۸ میل، ۲۵ میل و غیره از ابعاد موجود در بازار می باشند. از بین تمامی این ابعاد MDF با ضخامت ۳ و ۱۶ میلی متر بیشترین میزان استفاده را در کشور دارند. این ابعاد، سایزهای اصلی در تولید انواع کمد، کابینت، شلفها و قفسه هاریال میز و سایر سازه های چوبی هستند.

کارخانه MDF استان اردبیل

کارخانه برین چوب اردبیل یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع فرآورده های MDF در کشور می باشد. تولیدات برین چوب اردبیل شامل انواع ام دی اف سفید با ضخامت ۱۶ میلیمتر، ام دی اف ۳ میل، صفحه کابینت MDF، صفحات پلی وود و غیره است. مواد اولیه به کار رفته در تولید این محصولات درجه یک و با کیفیت میباشد. به همین دلیل خروجی نهایی محصولی با کیفیت بسیار بالا است. علاوه بر درجه کیفی بالای این محصولات قیمت فروش آنها نیز بسیار مناسب می باشد. وجود این ویژگیهای مثبت در تولیدات کارخانه MDF برین چوب اردبیل باعث شده است تا این محصولات به یکی از پرفروش ترین برندهای کشور تبدیل شوند. در حال حاضر ورقهای MDF و صفحات کابینت برین چوب اردبیل علاوه بر شهر های مختلف ایران به کشورهای همسایه نیز صادر می شوند.

خرید محصولات کارخانه برین چوب

پخش تولیدات برند برین چوب اردبیل از طریق نماینده های فروش رسمی در سراسر کشور صورت می گیرد. تهیه مستقیم این محصولات نیز به صورت عمده از کارخانه امکان پذیر می باشد. مشاوران فروش کارخانه همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه اطلاعات لازم در زمینه خرید محصولات، قیمت صفحه کابینت و ورق MDF، شرایط اخذ نمایندگی پخش و غیره هستند. برای ارتباط با این بخش می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا