صفحه کابینت

صفحه کابینت عرض ۱۰۰

صفحه کابینت عرض 100 سانتیمتری

صفحه کابینت عرض ۱۰۰ از گروه صفحات با ابعاد سفارشی است. صفحه کابینت عرض ۱۰۰ را میتوان با ضخامت ۵ و ۳ سانت و با طول ۳۶۶ تا ۴۱۰ سانت تولید کرد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ها را انواع ابعاد استاندارد و سفارشی تولید می کنند. ابعاد استاندارد صفحه کابینت ضخامت ۳ و ۵ سانتیمتری، طول ۴۱۰ سانتیمتری و عرض ۶۰ سانتیمتری است. این نوع صفحات به صورت کلی توسط تمامی کارخانه های ایرانی طبق ابعاد استاندارد کابینت های تولیدی ایران ساخته میشوند. صفحه کابینت با ابعاد سفارشی نیز ضخامت های ۶ به بالا، عرض ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و طول ۳۶۶ تا ۴۰۹ سانتی هستند. این صفحات به صورت سفارشی و طبق نیاز و سلیقه مشتریان تولید می شوند. کارخانه های مختلف ایرانی انواع صفحه کابینت با عرض سفارشی را با قیمت های مختلف تولید می کنند.

معمولاً برای تیراژ حداقلی تولید صفحه کابینت با ابعاد سفارشی مقدار معینی توسط کارخانه تعیین می شود. نحوه محاسبه قیمت صفحه کابینت عرض سفارشی و همچنین میزان تیراژ اولیه این محصولات مربوط به کارخانه سازنده می باشند. ممکن است این ارقام در هر کارخانه و برای هر تولیدی متفاوت باشد. صفحه کابینت عرض ۱۰۰ یکی از پر استفاده ترین سایزهای صفحات با ابعاد سفارشی می باشند. صفحه کابینت دو لب با عرض ۱۰۰ را برای انواع جزیره های آشپزخانه و اپن استفاده می کنند.

خرید صفحه کابینت عرض ۱۰۰

برای ثبت سفارش خرید صفحه کابینت با ابعاد سفارشی با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. قیمت فروش محصولات برین چوب به علت عرضه عمده و مستقیم مناسب می باشد. تیراژ حداقلی سفارش صفحه کابینت با ابعاد ویژه در برین چوب به صورت حداقلی و پایین است. تولید انواع صفحه کابینت با عرض ۱۰۰ و سایر ابعاد با انواع مغز ایرانی و خارجی صورت می گیرد. مشاوران بخش فروش کارخانه هر روز از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده پاسخگویی به سوالات شما و اعلام قیمت فروش محصولات می باشند. سفارشات شما پس از ثبت در این بخش در کوتاه ترین زمان و طبق زمان بندی اعلام شده هنگام ثبت سفارش تولید شده و به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا