ام دی اف 3 میل

ام دی اف ۳ میل پرینتی برین چوب

ام دی اف 3 میل برین چوب

ام دی اف ۳ میل پرینتی برین چوب جزو تولیدات ایرانی بسیار باکیفیت است که می توان آن را از نظر مرغوبیت در کشور کم نظیر دانست.

نوشته های مشابه

کارخانه برین چوب اردبیل یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ورق های ام دی اف ۳ میل در کشور میباشد. ورق های عرضه شده توسط این برند از نوع پرینتی است که جدید ترین و پر استفاده ترین نوع ۳ میل در کشور است. محصولات تولید شده توسط این مجموعه به لحاظ کیفیت نیز جزو تولیدات برتر ایران محسوب می شوند. به کارگیری آخرین تکنولوژی روز دنیا در خطوط تولید انواع ورق ۳ میل پرینتی برین چوب و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت سبب شده است تا خروجی نهایی از نظر کیفیت ساخت کم نظیر باشد.

نکته مهمی که به صورت کلی درباره تولید صفحات ۳ سه میلی متری Print شده وجود دارد این است که استفاده از مغزی خام با کیفیت علاوه بر میزان مقاومت صفحه مستقیما بر روی کیفیت روکش پرینت شده نیز تاثیر دارد. کارخانه برین چوب برای ساخت ورق های ۳ میل برند خود از با کیفیت ترین ام دی اف های خام استفاده می کند. MDF های خام و مواد شیمیایی مخصوص به کار رفته در تولید ورق های ۳ میل برند برین چوب از نمونه های وارداتی بسیار مرغوب موجود در بازار است.

مشخصات فنی ۳ میل برین چوب

ورقهای ۳ میل پرینتی در حالت کلی فقط در رنگ های ساده تولید می شوند. ۳ میل های برین چوب نیز به همین صورت و در رنگهای ساده بدون طرح عرضه می گردند. بیشترین میزان استفاده از ورق های ام دی اف با ضخامت ۳mm مربوط به رنگ سفید میباشد. ورق خام استفاده شده و سایر مواد به کار رفته در نمونه های رنگی و سفید با یکدیگر تفاوتی ندارند. ام دی افهای خام به کار رفته در تولید محصولات برین چوب معمولا از با کیفیت ترین برند های خارجی است. ورق های ۳ میلی متری که توسط کارخانه برین چوب تولید میشود دارای طول ۲۴۴ و عرض ۱۸۳ سانتیمتر می باشند. تعداد ورقهای موجود در هر پالت بسته بندی ۳ میل معمولا از ۲۰۰ تا ۲۵۰ در بین برند های مختلف متغیر است. پالتهای ام دی اف سه میل عرضه شده توسط کارخانه برین چوب ۲۵۰ عددی هستند.

هر کدام از پالت های ۳ میل برین چوب دارای کد رهگیری و شناسنامه محصولی انحصاری هستند. با استفاده از کد رهگیری و شناسنامه اصالت کالای برین چوب می توانید از ضمانت مرجوع کردن کالا در صورت بروز هر گونه نارضایتی از کیفیت محصولات استفاده کنید. برین چوب با ارائه این نوع ضمانت، مرغوبیت و درجه کیفی بالای تولیدات خود را تضمین می کند.

در صورت وجود هر گونه نارضایتی از کیفیت تولید محصولات می توانید با بخش پشتیبانی تماس گرفته و از خدمات پس از فروش برین چوب استفاده کنید. برای خرید ام دی اف ۳ میل پرینتی برین چوب، اطلاع از قیمت ها، شرایط اخذ نمایندگی و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های اعلام شده در همین صفحه تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا