صفحه کابینت

خرید صفحه کابینت سامان یولی

خرید صفحه کابینت سامان یولی مات و براق

خرید صفحه کابینت سامان یولی به صورت عمده و مستقیم از کارخانه. برای خرید مستقیم انواع صفحه کابینت سامان یولی ایرانی و خارجی تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف با استفاده از مغز ام دی اف خام و روکش اچ پی ال تولید می شود. این محصولات به علت تولید با ورق خام دارای وزن سبک و امکان تحمل وزن بالا می باشد. همچنین روکش اچ پی ال به کار رفته در این محصولات ضد آب است. استفاده از این لایه باعث شده است تا صفحات مقاومت بالایی در برابر رطوبت و حرارت داشته باشند. تنوع طرح و رنگ نیز از دیگر خصوصیات مثبت این محصولات است. هر کدام از طرح ها برای استفاده در سبک های طراحی مختلف مناسب است. برخی از مدل ها نیز به علت نوع رنگ و طرحی که دارند برای به کارگیری در انواع طراحی ها مناسب است. صفحه کابینت سامان یولی یکی از این مدل ها می باشد. این محصول را می توان در انواع کابینت با تن رنگی مختلف استفاده کرد.

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت مغز ام دی اف و روکش اچ پی ال می باشد. خرید صفحه کابینت سامان یولی و سایر رنگ های پرفروش به صورت مستقیم از کارخانه صورت می گیرد. تولیدات این برند با استفاده از متریال ایرانی و خارجی درجه یک ساخته می شوند. قیمت این محصولات به علت خرید مستقیم از کارخانه بسیار مناسب می باشد. صفحه کابینت سامان یولی با دو نوع روکش مات و براق و در انواع ابعاد استاندارد و سفارشی توسط برین چوب تولید و عرضه می شود. این محصولات با ضخامت ۳، ۵، ۷ سانتی و بیشتر و با طول ۳۶۰ تا ۴۱۰ و عرض ۶۰ تا ۱۲۰ تولید می گردد.

خرید مستقیم صفحه کابینت سامان یولی

برای خرید صفحه کابینت به صورت مستقیم می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. لیست قیمت خرید صفحه کابینت ام دی اف با مغز و روکش ایرانی و خارجی از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت. سفارشات شما پس از ثبت در این بخش در کوتاه ترین مدت تولید و به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا