صفحه کابینت

صفحه کابینت رنگ طوسی

صفحه کابینت رنگ طوسی جدید

صفحه کابینت رنگ طوسی یکی از رنگ های محبوب است. این رنگ را با انواع مدلهای ساده و طرح دار با تناژ رنگی طوسی می توانید از برین چوب تهیه کنید.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت بخش مهمی از دکوراسیون آشپزخانه به شمار می رود. انتخاب یک متریال مناسب برای استفاده در این بخش تاثیر زیادی در زیبایی و کارآیی کابینت و صفحه کابینت آشپزخانه دارد. نوع ام دی اف یکی از بهترین جنسهایی است که در ایران بعنوان صفحه کابینت استفاده می شود. این محصولات با استفاده از مغز خام ام دی اف و روکش اچ پی ال ساخته می شود. رنگ بندی این محصولات بسیار زیبا و متنوع است. به دلیل استفاده MDF خام وزن این محصولات بسیار سبک است. روکش آن نیز باعث استحکام و مقاومت بسیار بالای صفحات می شود.

رنگ طوسی یکی از رنگ های محبوب و ترند این سالها می باشد. طوسی یکی از رنگ های خنثی است که در ترکیب رنگ می توان آن را با نمون ه های دیگر ترکیب کرده و به کار برد. رنگ طوسی برای اشپزخانه هایی که رنگ کابینت آن کنتراست بالایی دارد و نیاز به متعادل سازی دارد بسیار مناسب است. البته طوسی را در طراحی هایی به سبک مدرن به تنهایی و به صورت تکرنگ نیز استفاده می کنند. استفاده به صورت ترکیب یا به تنهایی موردی است که کاملا بستگی به سلیقه فرد بستگی دارد.

صفحات رنگ طوسی کاتالوگ برین چوب

برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در کشور است. سمپل رنگ بندی این برند شامل انواع صفحه کابینت با رنگ های مختلف است. چندین طرح با تن رنگی طوسی در کاتالوگ محصولات برین چوب وجود دارد. طرح سنگ با رنگ طوسی، طوسی ساده و طوسی با رگه های چوبی از جمله نمونه های موجود در سمپل صفحه کابینت برین چوب است.

صفحه کابینت طوسی طرح چوب
صفحه کابینت طوسی طرح سنگ
صفحه کابینت طوسی سنگ سیروس
صفحه کابینت طوسی سنگ روشن
صفحه کابینت طوسی سنگ تیره
صفحه کابینت طوسی جدید

نمونه های بالا بخش از صفحه کابینت با رنگ طوسی هستند. برای تهیه سمپل کامل، اطلاع از لیست قیمت، ثبت سفارش، اطلاع از زمان بندی تحویل محصولات و اطلاعاتی از این دست می توانید بت شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا