صفحه کابینت

خرید عمده صفحه کابینت ۵ سانتی

خرید عمده و مستقیم صفحه کابینت 5 سانتی

خرید عمده صفحه کابینت ۵ سانتی به صورت مستقیم. برای خرید صفحه کابینت ۵ سانتی به صورت عمده با بخش فروش کارخانه تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ۵ سانتی به صفحات تولید شده با ام دی اف خام و روکش اچ پی ال گفته می شود. ضحامت دقیقتر این محصولات ۴۸ میلیمتر است که در بازار خرید و فروش چوب و ام دی اف با نام صفحات ۵ سانتی شناخته شده اند. این محصولات با انواع مدلهای لبه و طول و عرض متفاوت تولید و به بازار عرضه می شوند. صفحه کابینت ۵ سانتی یکی از پر فروش ترین ضخامت های صفحه کابینت در ایران است. خرید صفحه کابینت ۵ سانتی در ایران از طریق نمایندگی های پخش عمده برند های مختلف صورت می گیرد.

کارخانه تولید کننده صفحه کابینت

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت با مغز ام دی اف و صفحات پلی وود است. تولیدات این برند با استفاده از انواع مغز ام دی اف ایرانی و خارجی تولید می شود. برای خرید صفحه کابینت با ضخامت های استاندارد ۳ و ۵ سانتی و یا سایر ضخامت های سفارشی ۶، ۷، ۸ سانتی و بیشتر می توانید سفارشات خود را در این مرکز ثبت نمایید. سفارشات شما با ردیوس های مختلف (درجه خمیدگی لبه)، انواع مدلهای یک لب و دو لب، طول و عرض متفاوت تولید می شوند. تنوع طرح و رنگ این محصولات نیز بالا بوده و با تمامی رنگ های موجود در سمپل رنگ بندی صفحات تولید می شوند.

خرید عمده صفحه کابینت ۵ سانتی

صفحه کابینت ۵ سانتی برین چوب با طول استاندارد ۴۱۰ سانتیمتر عرضه می شود. عرض تولید سفارشی نیز از ۳۶۶ تا ۴۰۹ سانتیمتر می باشد. عرض استاندارد انواع صفحه کابینت ۵ سانتی نیز ۶۰ سانتیمتر است. در صورت نیاز می توانید این محصولات را تا عرض ۱۲۰ سانتیمتر سفارش دهید. پالتهای بسته بندی صفحه کابینت ۵ سانتی شامل ۱۴ شاخه صفحه کابینت می باشد. بسته بندی این محصولات اصولی بوده و از آسیب رسیدن به بار در هنگام تخلیه بار و بارگیری جلوگیری می کند.

برای سفارش خرید عمده انواع صفحه کابینت ۵ سانتی و یا سایر ابعاد با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات بیشتر مانند لیست های قیمت به روز، تخفیفات ویژه بر اساس حجم سفارش و غیره را در اختیار شما قرار خواهند داد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا