ام دی اف 3 میل

فروش ام دی اف ۳ میل مغز خارجی

فروش ورق ام دی اف 3 میل مغز خارجی

فروش ام دی اف ۳ میل مغز خارجی پرینتی سفید و رنگی با ارزان ترین قیمت و عرضه با مناسبترین شرایط در برین چوب.

نوشته های مشابه

ورق ام دی اف مغز خارجی به دو صورت پرینتی و ملامینه ساخته می شوند. بیشترین میزان تولید ورق ۳ میل پرینتی مربوط به رنگ سفید میباشد. و به علت استفاده بسیار زیادی از این رنگ در تولیدات نوع پرینتی این محصولات توسط کارخانه ها بیشتر تولید شده و به فروش میرسند. نوع خام خارجی این ورقها با استفاده از MDF هایی مانند مغز خام واناچای، ام دی اف سوماترا، ۳ میل تروپان ترکیه و غیره تولید میشوند. هر کدام از این محصولات با تاثیر از قیمت مواد اولیه، دارای نرخ فروش متفاوتی هستند. کیفیت بالای نمونه های وارداتی اصلیترین دلیل پرفروش بودن این محصولات در بازار است.

در حال حاضر چندین کارخانه بزرگ و کوچک در ایران انواع مختلف ام دی اف ۳ میل مغز خارجی را تولید و عرضه میکنند. البته به غیر از نمونه های عرضه شده با مغز خام خارجی انواع ورقهای مغز ایرانی با کیفیت نیز در بازار به فروش میرسد. کارخانه های ایرانی تولیدکننده ام دی اف خام نیز در سالهای اخیر موفق عمل کرده اند. اما ذهنیت مثبتی که نسبت به MDF سه میل مغز خارجی در بازار وجود دارد. همچنین کیفیت بالای این محصولات باعث بالا بودن تقاضا از این برندها در بازار شده است.

تولید ۳ میل مغز خارجی

کارخانه برین چوب بزرگترین مرکز تولید و عرضه انواع ام دی اف با ضخامت ۳ میل در شمالغرب کشور میباشد. این مرکز نوع پرینتی این ورقها را به بازار عرضه میکند. ساخت محصولات این برند با استفاده از متریال مختلفی صورت می گیرد. در حال حاضر انواع ام دی اف ۳ میل خام خارجی و ورقهای خام ایرانی توسط برین چوب به بازار عرضه میشود. برای خرید هرکدام از این محصولات و یا اطلاع از لیست قیمت فروش به روز میتوانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا