صفحه کابینت

خرید عمده صفحه کابینت ۳ سانتی

خرید عمده و مستقیم صفحه کابینت 3 سانتی

خرید عمده صفحه کابینت ۳ سانتی با مناسب ترین قیمت. برای تهیه انواع صفحه کابینت ام دی اف ایرانی و خارجی ۳ سانتی به صورت عمده تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ۳ سانتی کوچکترین ضخامت صفحات تولید شده با مغز ام دی اف را دارند. این محصولات از اتصال دو ورق ۱۶ میلیمتر ام دی اف خام تولید می شوند. ضخامت دقیق این صفحات در اصل بیش از ۳۲ میلیمتر است. متریال اولیه این محصولات ورق ام دی فا خام، چسبهای مخصوص و روکش اچ پی ال است. درجه کیفی مواد اولیه استفاده شده در کیفیت کار تولید شده نقش اساسی دارد. خرید عمده صفحه کابینت ۳ سانتی با مغز MDF از طریق کارخانه های تولید کننده و یا نمایندگی های پخش برندهای مختلف ایرانی صورت می گیرد.

کارخانه تولید صفحه کابینت

کارخانه برین چوب بزرگترین تولیدکننده انواع صفحه کابینت مغز MDF و صفحات مغز Poly wood در شمالغرب کشور است. این تولیدی انواع مختلف صفحات را با ضخامت ۳ سانتی، ۵ سانی و سایر ابعاد سفارشی عرضه می کند. ساخت صفحه کابینت با این برند، با استفاده انواع ام دی اف و روکش ضد اب درجه یک ایرانی و خارجی صورت می گیرد. مغز خام به کار رفته در تولید این محصولات از برند های آرین سینا، لیندا، پارس، پویا، خام خارجی و غیره است.

خرید عمده صفحه کابینت

برای خرید عمده صفحه کابینت ۳ سانتی، ۵ سانتی و غیره با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات اولیه را در خصوص لیست قیمت به روز محصولات و تخفیفات ویژه بر اساس حجم سفارش و طرح های تخفیف ویژه فصل را در اختیار شما قرار خواهند داد. ارسال لیست قیمت به روز برای سفارشات عمده محصولات نیز از طریق ارسال پیام “درخواست لیست قیمت” به شماره های واتساپ بخش فروش نیز امکان پذیر است. ساعات پاسخگویی این بخش همه روزه از ۸ الی ۱۶ می باشد. سفارشات شما پس از ثبت در کوتاه ترین زمان به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا