صفحه کابینت

صفحه کابینت ام دی اف

صفحه کابینت ام دی اف ضد آب

صفحه کابینت ام دی اف برین چوب با مغز ام دی اف و روکش ضد آب اچ پی ال تولید می شود. قیمت مناسب، مقاومت بالا و تنوع طرح از ویژگی های مثبت این صفحات است.

نوشته های مشابه
صفحه کابینت جدید

ورقهای ام دی اف دارای وزن سبک، قیمت مناسب و بسیاری ویژگی های مثبت دیگر هستند. صفحه کابینت های تولید شده با MDF و روکش اچ پی ال نیز در انواع طرح و رنگ و با ابعاد مختلف تولید می شوند. تولید صفحه کابینت ام دی اف با روکش HPL در مدلهای متنوعی صورت می گیرد.

  • صفحه کابینت یک لب و دو لب
  • صفحه کابینت ۳ سانتی، ۵ سانتی و ۷ سانتی
  • صفحات با طول ۳۶۰ تا ۴۱۰ سانتیمتری
  • صفحه کابینت با عرض ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتری

از نظر طرح و رنگ نیز صفحات مغز ام دی اف دارای مدلهای متنوعی می باشند. صفحه کابینت با روکش هایی با طرح سنگ، طرح کورین، طرح چوب، ساده، شنی و غیره تولید می شوند. فایل پی دی اف رنگ بندی کامل صفحات را می توانید از طریق کلیک بر روی آیکون زیر دانلود نمایید.

دانلود کاتالوگ صفحه کابینت

کارخانه تولید صفحه کابینت ام دی اف

برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت ام دی اف و پلی وود در کشور می باشد. تولیدات این برند با استفاده از انواع مغز ام دی اف ایرانی و خارجی مانند برند های آرین سینا، لیندا، پارس و غیره صورت می گیرد. روکش اچ پی ال به کار رفته در تولید این محصولات نیز از برند های درجه یک با کیفیت بالا می باشد.

صفحات تاپس ام دی اف این برند به همراه کد رهگیری و شناسنامه اصالت کالا عرضه می شود. در صورت بروز هر گونه نارضایتی از کیفیت تولید محصولات و یا معیوب بودن کالا می توانید از طریق تیم فروش و با اعلام کدرهگیری کالا نسبت به مرجوع کردن کالا اقدام نمایید. راه اندازی طرح پشتیبانی پس از فروش مهر تاییدی بر ادعای برین چوب در زمینه کیفیت محصولات می باشد.

صفحه کابینت ام دی اف

برای خرید انواع صفحه کابینت ام دی اف در طرح و رنگ های مختلف با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. کارشناسان فروش این بخش آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان و همکاران گرامی در رابطه با شرایط ثبت سفارش، قیمت فروش محصولات، شرایط اخد نمایندگی فروش و اطلاعاتی از این دست می باشند. فروش مستقیم از کارخانه به صورت عمده صورت می گیرد. ارسال بار پس از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان به نقاط مختلف کشور انجام خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا