صفحه کابینت

صفحه کابینت ۳ سانت عمده

عرضه صفحه کابینت 3 سانت عمده

صفحه کابینت ۳ سانت عمده تولید شده با مغز خام پلی وود و ام دی اف ایرانی و خارجی با قیمت مناسب به صورت عمده و مستقیم عرضه می شود.

نوشته های مشابه

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت با مغز ام دی اف و پلی وود می باشد. تولیدات این برند با استفاده از انواع ام دی اف و روکش ایرانی و خارجی تولید می شوند. صفحات برین چوب دارای دو سایز استاندارد و سفارشی هستند.

ضخامت ۳ سانت، ۵ سانت، طول ۴۱۰ و عرض ۶۰ ابعاد استاندارد صفحه کابینت است. این سایز بندی به طور معمول در تولیدات و کابینت های آشپزخانه های ایرانی استفاده می شوند.

سایز های با ضخامت ۷ سانتیمتر به بالا، عرض ۶۵ به بالا، طول ۳۶۰ تا ۴۱۰ نیز ابعاد سفارشی صفحه کابینت هستند. تولید این محصولات با تیراژ مشخص و طبق سفارش و نیاز مشتری صورت می گیرد.

رنگ بندی صفحات این محصولات نیز شامل بیش از ۷۰ رنگ و طرح متنوع است. رنگ بندی کامل محصولات را می توانید از بخش کاتالوگ رنگ صفحه کابینت مشاهده کنید. کارخانه برین چوب محصولات خود را به صورت مستقیم و عمده و یا از طریق نمایندگی های فروش سراسر کشور عرضه می کند. روکش ضد آب، مغز ام دی اف درجه ۱، قیمت مناسب و تنوع طرح و سایز از مهمترین ویژگی های محصولات برین چوب است.

خرید صفحه کابینت ۳ سانت عمده

برای خرید انواع صفحه کابینت ۳ سانت عمده و یا صفحات با ابعاد سفارشی و یا استاندارد می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش لیست قیمت محصولات را به صورت به روز و طبق جنس مغزی و ابعاد مورد نیاز در اختیار شما قرار خواهند داد. اطلاعات دیگری مانند زمان بندی ارسال بار، تیراژ تولید صفحات با ابعاد سفارشی، شرایط اخذ نمایندگی انحصاری و غیره نیز از همین طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت. صفحه کابینت ۳ سانت عمده با انواع مغز خام آرین سینا، پارس، لیندا و مغز خارجی با مناسب ترین قیمت توسط برین چوب عرضه می شود.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا