صفحه کابینت

نمایندگی صفحه کابینت

نمایندگی صفحه کابینت ام دی اف

نمایندگی صفحه کابینت برند برین چوب اردبیل، محصولات این برند را به قیمت عرضه مستقیم به دست خریداران می رساند.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت به بخش رویی کابینت که به عنوان میز کار کاربرد دارد گفته می شود. ویژگی های ظاهری و مقاومتی این بخش به صورت مستقیم بر روی کل کابینت تاثیر دارد. مدل های مختلفی از صفحه کابینت در بازار وجود دارد. صفحه کابینت ام دی اف یکی از مدلهای معروف صفحه در ایران است. این محصولات دارای روکش مقاوم اچ پی ال هستند. این روکش ها دارای چندین رنگ بندی متنوع و زیبا می باشند. استفاده از این نوع رویه باعث می شود که صفحه کابینت ضد آب، مقاوم و بسیار زیبا باشند. خرید این محصولات از طریق نمایندگی های پخش برندهای مختلف و مراکز عرضه مواد چوبی امکان پذیر است. تولید صفحه کابینت اچ پی ال در کشور توسط چندین کارخانه مختلف صورت می گیرد. به همین دلیل نمایندگی های بسیاری در زمینه پخش این محصولات فعالیت دارند.

صفحه کابینت برین چوب

صفحه کابینت برین چوب یکی از بهترین صفحات موجود در بازار است. پخش این محصولات از طریق نمایندگی های سراسر کشور انجام می شود. همچنین در صورت نبودن نمایندگی فعال در شهر خود می توانید محصولات این برند را به صورت عمده از کارخانه خریداری نمایید. صفحه کابینت برین چوب با ابعاد استاندارد یعنی عرض ۶۵ سانتیمتر، طول ۴۱۰ سانتیمتر، ضخامت ۳ و ۵ سانتیمتر تولید می شود. البته به غیر از این اندازه های استاندارد می توانید برای تهیه صفحه کابینت با ابعاد سفارشی نیز اقدام نمایید. تولید و ارسال بار به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان صورت خواهد گرفت.

برین چوب برای ساخت محصولات خود از بهترین مواد اولیه استفاده می کند. روکش اچ پی ال و ام دی اف خام به کار رفته در ساخت محصولات از بهترین نمونه های ایرانی و خارجی موجود در بازار است. کیفیت بالای محصولات برین چوب در کنار برخورداری از قیمت مناسب آن را به بهترین صفحه کابینت بازار تبدیل کرده است. برای خرید صفحه کابینت به صورت عمده، دریافت لیست قیمت به روز محصولات، اطلاع از لیست نمایندگی های پخش سراسر کشور و غیره می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا