ام دی اف 3 میل

بازار ام دی اف ۳ میل

بازار ام دی اف 3 میل پرینتی

بازار ام دی اف ۳ میل انواع ۳ میل پرینتی با مغز ایرانی، خارجی، واناچای، سوماترا، پویا، رهاسان و غیره را عرضه می کند.

نوشته های مشابه

ام دی اف ۳ میل از ابعاد پر مصرف ورقهای MDF می باشد. این محصولات دارای قیمت ارزان، وزن سبک، قابلیت انجام پردازش هایی مانند برش و حکاکی با لیزر و غیره هستند. از این ورقها برای تکمیل بخشهای مختلف سازه هایی مانند شلف، کمد، کابینت، میز و سایر تولیدات از جنس ام دی اف و همچنین برای ساخت و حکاکی تابلوهای تبلیغاتی و تزئینی و غیره استفاده می کنند. انواع مختلف ام دی اف ۳ میل در بازار به فروش می رسد. بیشترین میزان فروش مربوط به رنگ سفید است. کارخانه های ایرانی ورق ام دی اف سفید را به صورت پرینتی تولید می کنند.

بیشترین میزان عرضه و تقاضا در بازار ۳ میل کشور مربوط به رنگ سفید پرینتی است. کارخانه برین چوب بزرگترین تولید کننده ورق ۳ میل پرینتی در شمالغرب کشور است. این مرکز انواع ورق سه میل را مغز ایرانی و خارجی را به بازار ارائه می کند. ورقهای خام به کار رفته در تولید ورقهای برین چوب از برند های پویا، رهاسان، واناچای، سوماترا و غیره است. این برند های ورق خام بهترین نمونه های معروف در بازار هستند. رنگ روکش و لایه UV به کار رفته در ساخت این محصولات نیز از بهترین برند های موجود در بازار ایران است. استفاده از متریال درجه یک و تولید با خطوط به روز مجهز باعث شده است که خروجی نهایی به ورقهایی با کیفیت درجه یک تبدیل شود.

خرید ورق ام دی اف ۳ میل

برین چوب ورقهای ام دی اف ۳ میل خود را به صورت عمده و با قیمت مناسب به بازار عرضه می کند. برای خرید مستقیم انواع ورق ام دی اف ۳ میل با مغز ایرانی و ام دی اف خام خارجی با برند برین چوب می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات لازم را در خصوص قیمت فروش و شرایط و زمانبندی تحویل بار را در اختیار شما قرار خواهند داد. سفارشات عمده برای صادرات ۳ میل به کشورهای همجوار شامل تخفیف ویژه و زمان بندی تحویل سریع می باشد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا