صفحه کابینت

فروش صفحه کابینت ام دی اف طرح سیروس

فروش صفحه کابینت ام دی اف با طرح سیروس

فروش صفحه کابینت ام دی اف طرح سیروس با برند برین چوب آغاز شد. برین چوب صفحات طرح سیروس خود را با مناسبترین قیمت بصورت عمده به فروش می رساند.

نوشته های مشابه

پرفروش ترین صفحه کابینت بازار ایران صفحه کابینت ام دی اف است. چند علت بسیار مهم باعث شده است که این محصولات در بین خریداران محبوب باشد. قیمت فروش مناسب، تنوع طرح و رنگ، تنوع در ابعاد، کیفیت بالا و مهمترین فاکتور که قیمت مناسب با توجه به ویژگیهای مثبت است. طرح های سنگ این محصولات در سال اخیر یکی از پرفروش ترین مدلهای صفحه کابینت ام دی اف و به طور کلی سایر متریالی است که بعنوان صفحه تاپس و کانتر به کار می رود. کارخانه های تولید کننده صفحه کابینت ام دی اف نیز نمونه هایی با طرح سنگ را به سمپل محصولات خود افزوده اند. صفحه کابینت طرح سیروس یکی از این طرح های بسیار زیبای جدید است.

صفحه سیروس کارخانه برین چوب

کارخانه برین چوب در سمپل ۲۰۲۱ محصولات خود از چندین طرح جدید سنگ و مدل جدید چوب رونمایی کرده است. صفحه کابینت سیروس و سنگ سیروس از مدلهای سنگی جدید عرضه شده توسط برین چوب است. روکش به کار رفته در ساخت این محصولات از جنس اچ پی ال درجه یک و مغز آن از ام دی اف مرغوب است. صفحات طرح سیروس با ابعاد ۶۰×۴۱۰ به صورت استاندارد و سایزهای سفارشی دیگر ساخته می شوند. ثبت سفارش ساخت با ابعاد سفارشی در صورت رعایت تیراژ حداقلی تعیین شده از سوی شرکت است.

فروش صفحه کابینت برین چوب

صفحه کابینت ام دی اف برند برین چوب با مناسب ترین قیمت به فروش می رسد. عرضه این محصولات از ظریق نمایندگی های فروش صورت می گیرد. در صورتی که در شهر شما نمایندگی عرضه این محصولات وجود ندارد شما می توانید انواع محصولات از جمله صفحه کابینت ام دی اف طرح سیروس را به صورت عمده و مستقیم از طریق تیم فروش مجموعه خریداری نمایید. جهت ثبت سفارش خرید و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه راهنمایی های لازم به مشتریان گرامی هستند.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا