صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت ۷ سانتی

قیمت صفحه کابینت ام دی اف 7 سانتی

صفحه کابینت ها در انواع مختلفی تولید می شوند. این محصولات در ضخامت، طول و عرض متعدد در بازار موجود است. ضخامت صفحه کابینت یکی از فاکتورهایی است که در نوع استفاده و قیمت محصول تاثیر دارد.

نوشته های مشابه

در ایران معمولا این محصولات را با ابعاد ۳ و ۵ سانتیمتری تولید می کنند. به عبارت دیگر این دو سایز، سایزهای استاندارد صفحه کابینت در بازار ایران هستند. نوع دیگری که فروش بالایی در کشور دارد صفحات با ضخامت ۷ سانتی هستند. صفحه کابینت ۷ سانتی در بیشتر کارخانه ها بعنوان صفحه با ابعاد سفارشی شناخته می شود.

صفحه کابینت 7 سانتی

قیمت این محصولات از صفحاتی با ابعاد سفارشی بالاتر است. اختلاف قیمت از نرخ پایه در برند های مختلف ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشد. همچنین ممکن است برخی از کارخانه های تیراژ سفارش بالایی برای ساخت صفحه کابینت ۷ سانتی در نظر داشته باشند. محدودیت رنگ های تولیدی در نوع ۷ سانتی صفحه کابینت نیز بستگی به برند و کارخانه تولیدی دارد. البته برخی از کارخانه های ایرانی این محصولات را همانند صفحات سایز استاندارد به صورت معمول تولید می کنند. در این برندها محدودیت رنگ برای تولید صفحه کابینت ۷ سانیت وجود ندارد.

خرید صفحه ۷ سانتی

برای خرید صفحه کابینت ۷ سانتی برند برین چوب می توانید هه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. اعلام لیست قیمت به روز محصولات به علت وجود تخفیفات ویژه برای حجم مختلف سفارش به صورت کلی امکان پذیر نیست. اما شما می توانید با تماس با شماره های بخش فروش اطلاعات کافی را دریافت نمایید. لیست قیمت به روز انواع صفحه کابینت ۳، ۵ و ۷ سانتی، کاتالوگ رنگ بندی جدید، زمان بندی تولید و ارسال سفارش به سراسر کشور و غیره از این طریق در اطلاع شما قرار خواهد داد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا