صفحه کابینت

صفحه کابینت قهوه ای

صفحه کابینت با رنگ قهوه ای

صفحه کابینت قهوه ای با انواع طرح های سنگ، چوب، ساده و غیره با تناژ رنگی قهوه ای در سمپل رنگ بندی به روز برین چوب منتشر شد.

نوشته های مشابه

انتخاب رنگ مناسب برای استفاده در دکوراسیون یک محیط داخلی اهمیت فراوانی دارد. متریالی مانند صفحات کابینت و ورق های ام دی اف که مواد اولیه و اصلی تولید کابینت آشپزخانه هستند دارای تنوع رنگی بالایی می باشند.  استفاده از هر کدام از این رنگ ها بستگی به سلقیه و ترکیب رنگی سایر بخشهای دکوراسیون دارد. در صورتی که از رنگ های گرم و چوبی استفاده کردید و سبک کاری کلاسیک یا ساده را انتخاب نموده اید صفحه کابینت قهوه ای انتخاب مناسبی می باشد. طرح های متنوعی با انواع مدلهای رگه دار، طرح سنگ، ساده و غیره قهوه ای رنگ در سمپل رنگ بندی صفحه کابینت وجود دارد.

هر کدام از این صفحه کابینت ها با ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند. ابعاد سفارشی، ابعاد استاندارد، مدلهای یک لب گرد، دو لب گرد و غیره مدلهای مختلف صفحه کابینت است. این محصولات با انواع روکش های مات و براق و برجسته تولید می شود. بیشتر طرح های صفحه کابینت با رنگ قهوه ای با دو نوع روکش مات و براق به تولید می رسند. طرح های بیشتر از صفحه کابینت با مغز ام دی اف و روکش اچ پی ال را می توانید در بخش کاتالوگ رنگ بندی صفحه کابینت مشاهده کنید.

خرید صفحه کابیت

برای خرید صفحه کابینت در انواع رنگ های قهوه ای، صفحات رنگ کرم، رنگهای ساده، طرح چوب، صفحه کابینت با روکش طرح سنگ و غیره می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات مورد نیاز شما را در خصوص قیمت فروش محصولات، شرایط تولید در ابعاد سفارشی، زمان بندی ارسال و تولید به سراسر کشور و غیره را در اختیار شما قرار خواهند داد. ساعات تماس با بخش فروش همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت ۸ الی ۱۶ می باشد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا