صفحه کابینت

صفحه کابینت طرح سنگ ضد آب

صفحه کابینت ام دی اف طرح سنگ ضد آب

صفحه کابینت طرح سنگ ضد آب با انواع طرح های روشن و تیره تولید شده با روکش اچ پی ال با قیمت مناسب عرضه می شود.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف پر فروش ترین صفحه در ایران است. این محصولات دارای ویژگی های مثبت و بسیار کاربردی می باشند. تولید در ابعاد مختلف، روکش ضد آب، امکان ساخت با انواع طرح ها و غیره از ویژگی های مثبت این محصولات است. سمپل رنگ بندی صفحه کابینت ام دی اف شامل انواع مدلهای طرح سنگ، طرح چوب، ساده و غیره می باشد. وجود این ویژگی های مثبت باعث می شود که صفحه کابینت ضد آب ام دی اف از نظر ویژگی های فنی بسیار کاربردی باشد. از نظر ظاهری نیز این محصولات تنوع بالایی دارند. در صورت نیاز به صفحاتی با ابعاد استاندارد، سفارشی با رنگ های ساده، کلاسیک و فانتزی می توانید صفحه کابینت ام دی اف را انتخاب نمایید.

مغز MDF این محصولات باعث سبک بودن وزن و توان تحمل وزن بالای آن می شود. همچنین با استفاده از ام دی اف می توان صفحات را ابعاد و مدلهای مختلف تولید کرد. روکش اچ پی ال به کار رفته در این محصولات نیز ویژگی های مثبت دیگری را به این محصولات اضافه میکند. مهمترین ویژگی HPL مقاومت بالا در برابر رطوب و یا اصطلاحاً ضد آب بودن این محصولات است. این روکش در برابر رطوبت عایق بوده و صفحات را ضد آب می کند. همچنین این رویه ها دارای تنوع طرح و رنگ بسیاری هستند. انواع صفحه کابینت طرح سنگ ضد آب با رنگ های تیره و روشن و تناژ گرم و سرد در سمپل این محصولات وجود دارد.

خرید صفحه کابینت ضد آب طرح سنگ

برای خرید انواع صفحه کابینت ام دی اف، صفحات مغز پلی وود ضد آب می توانید با شماره های بخش فروش تماس بگیرید. انواع صفحات طرح سنگ از سمپل رنگ بندی به روز محصولات با مناسب ترین قیمت در این مرکز به فروش می رسد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا