صفحه کابینت

کارخانه صفحه کابینت اردبیل

کارخانه تولید صفحه کابینت اردبیل

کارخانه صفحه کابینت اردبیل انواع صفحات مغز ایرانی و خارجی را با برند برین چوب تولید می کند. عرضه محصولات بصورت عمده و مستقیم امکان پذیر است.

نوشته های مشابه

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت ام دی اف، صفحات مغز پلی وود، ورق ۳ مبل پرینتی و غیره در اردبیل است. این تولیدی محصولات خود را با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و توسط خطوط تولید پیشرفته مجهز به تکنولوژی روز دنیا تولید می کنند. خروجی مواد اولیه و تولید در خطوط ساخت به روز، محصولاتی با درجه کیفی بالا می باشد. انواع صفحات با متریال ایرانی و خارجی با قیمت های متفاوت برای صادرات و پخش در کشور توسط کارخانه صفحه کابینت اردبیل (برین چوب) تولید می شود. هر کدام از محصولات این برند دارای کد رهگیری انحصاری و شناسنامه اصالت کالا می باشد. با استفاده از این کد می توانید در صورت بروز هر گونه نارضایتی از کیفیت تولید محصولات نسبت به مرجوع کردن آن اقدام نمایید. برین چوب کیفیت محصولات خود را با خدمات پس از فروش تضمین می کند.

صفحه کابینت کارخانه برین چوب

صفحه کابینت های کارخانه توسط مغز ام دی اف و پلی وود از بهترین برند های ایرانی و خارجی تولید می شوند. انواع صفحات مغز آرین سینا، لیندا، پارس، پنل پلاس و غیره با برند برین چوب به بازار عرضه می شود. روکش های اچ پی ال ضد آب به کار رفته در ساخت محصولات از برند های آرتاویل و وایا با تنوع طرح و رنگ بالا است. ابعاد صفحه کابینت برین چوب به دو دسته استاندارد و سفارشی تقسیم می شود.

ابعاد سفارشی صفحه کابینت برین چوب
ابعاد استاندارد صفحه کابینت برین چوب

خرید عمده صفحه کابینت برای خرید انواع صفحات مغز ایرانی و خارجی به صورت عمده و مستقیم از کارخانه صفحه کابینت اردبیل می توانید با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. کارشناسان فروش این بخش آماده اعلام لیست قیمت محصولات و ثبت سفارشات می باشند. سفارشات شما پس از ثبت دراین بخش در کوتاه ترین زمان به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا