صفحه کابینت

سفارش صفحه کابینت عرض ۹۰

سفارش صفحه کابینت با عرض 90

سفارش صفحه کابینت عرض ۹۰، تولید با متریال درجه یک و ارسال بار به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

امکان تولید در ابعاد گوناگون یکی از ویژگی هایی است که صفحه کابینت ام دی اف را از سایر جنس های دیگر متمایز می سازد. صفحه کابینت ام دی اف را می توان در انواع سایز های سفارشی و ابعاد معمول بازار تولید کرد. البته این صفحات به غیر از این ویژگی مثبت، از قیمت مناسب، تنوع زیاد طرح و رنگ، کیفیت و مقاومت بالا، روکش ضد آب و ویژگی هایی از این قبیل نیز برخوردار اند. صفحات ام دی اف را می توان با ضخامت های ۳، ۵، ۷ سانتی متری تولید کرد. عرض ۶۰، ۶۵، ۷۰، ۸۰، ۹۰ و غیره نیز آمار بیشترین تولید سفارشی را در بازار دارند.

قیمت صفحه کابینت با ابعاد سفارشی مانند عرض ۹۰ معمولا بالاتر از نوع استاندارد است. تفاوت قیمت نوع استاندارد و سفارشی ممکن است در هر برندی متفاوت باشد. معمولاً کارخانه ها تیراژ حداقلی را برای تایید سفارش ساخت ابعاد سفارشی عرض ۹۰ و غیره تعیین می کنند. این تیراژ حداقل نیز ممکن است در کارخانه های مختلف تفاوت داشته باشد.

خرید صفحه کابینت با عرض سفارشی

برای ثبت سفارش خرید صفحه کابینت با ابعاد ویژه از جمله عرض ۹۰ می توانید با بخش فروش مجموعه در تماس باشید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات لازم را در خصوص ثبت سفارش تولید صفحه کابینت عرض ۹۰، عرض ۷۰ و غیره در اختیار شما قرار خواهند داد. تیراژ حداقل تولید در برین چوب بالا نبوده و خریداران می توانند به راحتی خرید صفحه کابینت را با ابعاد دلخواه انجام دهند. لیست قیمت صفحه کابینت این برند که شامل قیمت انواع صفحات با ابعاد و مدل های متنوع می باشد نیز از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت. تولید و ارسال بار به سراسر کشور پس از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان صورت خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا