صفحه کابینت

ساخت صفحه کابینت عرض ۱۲۰

ساخت صفحه کابینت با عرض 120

ساخت صفحه کابینت عرض ۱۲۰ و سایر ابعاد ویژه به صورت سفارشی انجام می شود. برای ثبت سفارش و اطلاع از شرایط با بخش فروش کارخانه تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت ام دی اف به چند دلیل پرفروش ترین صفحه در بازار ایران است. این محصولات دارای تنوع رنگی بسیار بالا می باشند. مقاومت و استحکام خوبی برخوردار هستند. ضد آب بوده و در برابر حرارت نیز مقاوم می باشند. در کنار تمامی این موارد عرضه با قیمت مناسب نسبت به سایر صفحات و همچنین در مقایسه با ویژگیهای مثبت محصول از اصلی ترین دلایل آمار فروش بالای این صفحات در کشور است. یکی دیگر از موارد مثبتی که درباره صفحه کابینت ام دی اف وجود دارد امکان ساخت صفحه کابینت با عرض و طول متفاوت است.

به صورت کلی ابعاد صفحه کابینت به دو دسته سایز سفارشی و ابعاد استاندارد تقسیم می شود. ابعاد استاندارد با ضخامت ۳ و ۵ سانتیمتر؛ طول ۴۱۰ و عرض ۶۰ سانتی تولید می شوند. ابعاد سفارشی این محصولات با ضخامت ۷ سانتیمتر، طول ۳۶۶ تا ۴۰۹، و عرض ۶۵ تا ۱۲۰ سانتی ساخته می شوند. ساخت صفحه کابینت عرض ۷۰ جزو ابعاد سفارشی می باشد.

ابعاد استاندارد صفحه کابینت برین چوب
ابعاد سفارشی صفحه کابینت برین چوب

درباره ثبت سفارش ساخت صفحه کابینت با عرض ۱۲۰ و یا سایر سایزهای سفارشی چند نکته وجود دارد. قیمت این نوع تولیدات معمولا بالاتر از ابعاد سفارشی است. کارخانه های مختلف تیراژ حداقلی برای شروع ساخت صفحات با ابعاد سفارشی اعلام می کنند.

سفارش ساخت صفحه کابینت عرض ۱۲۰

برای ثبت سفارش تولید صفحه کابینت با انواع ابعاد سفارشی با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. این تولیدی انواع مختلف صفحات را ابعاد مختلف تولید و عرضه می کند. تیراژ اولیه ساخت صفحات ابعاد سفارشی برای رضایت مشتریان به حداقل رسیده است. محصولات تولیدی پس از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان تولید و به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد. اطلاعات بیشتر از جمله لیست قیمت صفحه کابینت، تیراژ حداقلی ساخت عرض ۱۲۰ یا کمتر، زمان بندی ارسال بار و غیره از طریق تماس با بخش فروش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا