صفحه کابینت

صفحه کابینت رنگ سامان یولی

خرید صفحه کابینت رنگ سامان یولی

صفحه کابینت رنگ سامان یولی با انواع روکش مات و براق و در ابعاد مختلف عرضه می شود. فروش به صورت عمده و با قیمت مناسب صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت با مغز ام دی اف و یا مغز خام پلی وود در کشور بیشترین میزان خرید و فروش را دارند. این محصولات از تنوع رنگ و سایز خوبی برخوردار می باشند. تنوع رنگ، ضد آب بودن، امکان تولید در ابعاد متفاوت، قیمت مناسب و غیره از ویژگی های این محصولات است. تنوع رنگی این محصولات تاثیر زیادی در آمار استفاده بالای این محصولات دارد. صفحه کابینت رنگ سامان یولی یکی از پرفروش ترین صفحات در بین نمونه های تولید با با مغز ام دی اف و روکش اچ پی ال است. این رنگ به چند علت پرطرفدار است. رنگ این محصول مناسب استفاده در انواع سبکهای طراحی می باشد.

صفحه کابینت رنگ سامان یولی برین چوب

صفحه کابینت های کورین در چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. این صفحات ظاهر و طرح زیبایی دارند. اما قیمت این نوع متریال بسیار بالاست. صفحه کابینت رنگ سامان یولی شباهت بسیار زیادی به صفحات کورین دارند. به سامانیولو طرح کورین نیز گفته می شود. می توان با هزینه بسیار مناسب تر طرح سامان یولی را جایگزین این سنگهای گران قیمت کرد. صفحات تاپس ام دی اف با روکش اچ پی ال از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشند. استفاده از مغز ام دی اف خام باعث سبک بودن وزن و تحمل ضربه و وزن بالا در این محصولات شده است. به کارگیری روکش HPL نیز باعث شده است که این صفحات کاملاً ضد آب باشد.

خرید صفحه کابینت طرح سامان یولی

کارخانه برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت با مغز ام دی اف و مغز خام پلی وود است. این کارخانه محصولات خود را با تنوع طرح و ابعاد بالایی عرضه می کند. فروش صفحه کابینت رنگ سامان یولی و سایر رنگ های پرفروش به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت انجام می شود. برای اطلاع از قیمت، ثبت سفارش تولید با ابعاد ویژه، اطلاع از زمان بندی ارسال بار و غیره با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا