صفحه کابینت

صفحه کابینت طرح سامان یولو

عرضه صفحه کابینت طرح سامان یولو

صفحه کابینت طرح سامان یولو از پرفروش ترین صفحات است. این صفحات با ام دی اف خام ایرانی و خارجی تولید و با مناسبترین قیمت به فروش میرسند.

نوشته های مشابه

تنوع طرح و رنگ صفحه کابینت ام دی اف یکی از ویژگی های بسیار مهم این محصولات است. تولید این محصولات با تنوع رنگ بالا به خریداران این امکان را می دهد که به راحتی بر اساس سبک طراحی، تناسب رنگ دکوراسیون، نیاز و سلیقه خود طرح مورد نظر را انتخاب نمایند. هر کدام از طرحهای موجود در سمپل رنگ بندی صفحه کابینت را می توان در سبک های طراحی خاص و با رنگ های مختلفی ترکیب کرده و به کار برد. برخی از رنگها نیز این قابلیت را دارند که در انواع سبکهای کاری و با مدلهای گوناگون ترکیب شوند.

یکی از نمونه هایی که ترکیب آن طرح و رنگ متناسب و زیبایی ایجاد کرده است صفحه کابینت طرح سامان یولو است. صفحه سامان یولو را صفحات را می توان در انواع سبکهای طراحی ساده، کلاسیک، مدرن و غیره استفاده کرد. سامان یولی را به علت شباهتی که به صفحه کابینت کورین دارد با نام طرح کورین نیز می شناسند. در حال حاضر صفحه کابینت طرح سامان یولو یکی از پر فروش ترین مدلهای بازار کشور می باشد. این محصولات با دو نوع روکش مات و براق تولید می شوند.

تن رنگی کرمی با سایه و طرحهای محو باعث شده است که ترکیب رنگی کلی سامان یولو خنثی باشد. به همین علت صفحات سامان یولو را می توان با انواع ام دی اف های تیره و روشن با طرح های مختلف استفاده کرد. کد رنگی این صفحات در سمپل رنگ بندی برین چوب ۱۰۹ برای نوع مات و ۳۰۹ برای نوع براق است.

صفحه کابینت طرح کورین سامانیولی

خرید صفحه کابینت طرح سامان یولو

برای خرید انواع صفحه کابینت با طرحهای مختلف از جمله سامان یولو و غیره می توانید با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات مورد نیار را درباره قیمت فروش محصولات، تخفیف های ویژه هر فصل، تخفیفات خرید های عمده و غیره را در اختیار شما قرار خواهند داد. این کارخانه صفحات کابینت را با انواع مغز خام ایرانی آرین سینا، لیندا، پارس و غیره در ابعاد سفارشی و سایزهای استاندارد تولید می کند. برای اطلاع از لیست قیمت کامل این محصولات می توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا