صفحه کابینت

کارخانه تولیدکننده انواع صفحه کابینت

کارخانه ایرانی تولیدکننده انواع صفحه کابینت

کارخانه تولیدکننده انواع صفحه کابینت انواع صفحات مغز ام دی اف و پلی وود را با برند برین چوب به بازار عرضه می کند.

نوشته های مشابه

صفحه کابینت از متریال های پرفروشی است که برای ساخت و تکمیل یونیت کابینت به کار می رود. این بخش از کابینت کارآیی زیادی در آشپزخانه دارد. کارخانه های تولید کننده این محصولات را با موادی تولید می کنند که ضد آب و مقاوم باشد. زیبایی ظاهری و تنوع در رنگ بندی نیز برای صفحه کابینت بسیار مهم است. در بازار ایران، ارزان قیمت بودن صفحه کابینت نیز اهمیت بسیاری دارند. نمونه هایی مانند کورین و کوارتز با وجود ویژگی های مثبتی که دارند به دلیل اینکه با قیمت بالایی به فروش می رسند محبوبیت چندانی در بازار ندارند. در بازار ایران انواع صفحاتی بیشتر به فروش می رسند که از گزینه قیمت مناسب و کیفیت بالا همزمان برخوردار باشند.

صفحه کابینت ام دی اف

صفحه کابینت ام دی اف یکی از انواع صفحات موجود در ایران است. این صفحات توسط چندین کارخانه تولیدکننده بزرگ و کوچک در ایران تولید می شود. این صفحات ویژگی های فنی بسیار خوبی دارند. برای مثال به علت استفاده از ام دی اف خام به عنوان مغزی وزن سبکی دارند. یا استفاده از روکش اچ پی ال باعث شده است که مقاومت بالایی داشته باشد. روکش اچ پی ال PVC بوده و در برابر نفوذ رطوبت و حرارت بالا مستحکم است.

از انواع دیگر صفحه کابینت پر فروش در ایران صفحه کابینت پلی وود است. این صفحه در سایز، ابعاد، طرح و رنگ و جنس روکش با صفحات ام دی اف مشترک می باشد. تفاوت این نوع با نوع MDF مغزی به کار رفته در تولید است. صفحات پلی وود با مغز ضد آب پلی وود ساخته می شوند. کارخانه های تولیدکننده ایرانی درچند سال اخیر انواع نمونه هایی از این صفحات را نیز تولید و به بازار عرضه می کنند.

کارخانه برین چوب

کارخانه برین چوب تولیدکننده انواع صفحه روی کابینت ام دی اف و پلی وود با مدل های مات و براق است. این مرکز بزرگترین تولید کننده انواع فرآورده های ام دی اف مانند صفحه کابینت، ام دی اف یک رو سفید و ورق ام دی اف ۳ میل پرینتی در ایران است. تولیدات این کارخانه با استفاده از متریال درجه یک و توسط خطوط تولید به روز و پیشرفته ساخته می شوند. برای اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارش خرید محصولات این تولیدکننده ایرانی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید. مشاوران فروش بری چوب همه روزه  از ساعت ۸ ال ۱۶ آماده ارائه راهنمایی های لازم به شما می باشند.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا