صفحه کابینت

کارخانه صفحه کابینت

کارخانه تولید صفحه کابینت

کارخانه صفحه کابینت برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت با مغز ام دی اف و انواع مغز خام ضد آب و پلی وود می باشد.

نوشته های مشابه

کارخانه های ایرانی مختلفی در زمینه تولید انواع صفحه کابینت در کشور فعالیت دارند. این تولیدیها نمونه های مختلف از صفحات را تولید و به بازار های داخلی و خارجی عرضه می کنند. در حال حاضر صفحه کابینت مغز ام دی اف بیشترین میزان خرید و فروش را در کشور دارد. این محصولات توسط چند کارخانه بزرگ داخلی تولید می شوند. علت میزان فروش بالای این محصولات نیز بازار رقابتی است که وجود برند های مختلف ایجاد کرده است. تولیدیهای مختلف با عرضه صفحه کابینت با کیفیت بالا و قیمت مناسب سعی در کسب رضایت حداکثری مشتریان را دارند.

کارخانه صفحه کابینت برین چوب

برین چوب بزرگترین مرکز تولید انواع صفحه کابینت با مغز ام دی اف و مغز پلی وود و انواع ورق ام دی اف ۳ میل در شمالغرب کشور می باشد. محصولات تولید شده توسط این تولیدی با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب به دست مشتریان می رسد. درجه کیفی بالا و نرخ فروش مناسب صفحات برند برین چوب، این محصولات را به گزینه ای بسیار مناسب برای صادرات به کشور های همجوار و همسایه تبدیل کرده است. در حال حاضر محصولات کارخانه صفحه کابینت برین چوب در تمامی شهر های کشور توسط نمایندگی های فعال و یا از طریق فروش عمده مستقیم، عرضه می شوند.

صفحه کابینت کارخانه برین چوب با انواع ضخامت های ۳، ۵، ۷ سانتیمتری با طول ۳۶۶ تا ۴۱۰ سانتیمتر و عرض ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر تولید می شوند. سمپل رنگ بندی صفحات این برند شامل بیش از ۷۰ رنگ و طرح متنوع است. تولید این محصولات با استفاده از انواع مغز خام ایرانی و خارجی با کیفیت و روکش درجه یک ایرانی صورت می گیرد. برای اطلاع از قیمت فروش صفحه کابینت برین چوب، شرایط ثبت سفارش تولید با ابعاد ویژه، نحوه خرید مستقیم عمده، شرایط اخذ نمایندگی فروش و غیره با شماره های بخش فروش مجموعه تماس بگیرید.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا