صفحه کابینت

عرض روی صفحه کابینت باید چند باشد؟

عرض استاندارد روی صفحه کابینت باید چند باشد؟

عرض روی صفحه کابینت باید چند باشد؟ برای پاسخ به این سوال می توانید اطلاعات کامل درباره ابعاد سفارشی صفحه کابینت را در این بخش بخوانید.

نوشته های مشابه

صفحه روی کابینت بخش تکمیل کننده و کاربردی کابینت آشپزخانه است. از محصولات و جنسهای مختلفی برای تکمیل این بخش از آشپزخانه در ایران استفاده می کنند. صفحه روی کابینت ام دی اف پر استفاده ترین صفحه در بازار ایران است. این محصولات دارای ابعاد استاندارد می باشد. صفحات باید در این ابعاد استاندارد تولید شوند. سایز های استاندارد این محصولات دارای چند دسته بندی مختلف است. این محصولات به صورت معمول در عرض ۶۰ ساخته می شوند. معمولا عمق یونیت کابینت معمولا ۶۰ سانتیمتر است. به همین دلیل فروش این سایز بسیار بیشتر است.

چند سایز دیگر نیز در ابعاد استاندارد صفحه باید در نظر گرفته شود. طول این محصولات معمولا ۴۱۰ است. ضخامت آن ها نیز ۳ و ۵ سانتیمتر می باشد. البته این ابعاد همانطور که گفته شد سایز استاندارد این محصولات می باشند. کارخانه های مختلف ایرانی این محصولات را در چند سایز سفارشی نیز تولید می کنند. صفحه روی کابینت با ابعا سفارشی معمولا در عرض ۶۵ تا ۱۲۰ تولید می شود. عرض این محصولات در هر سایز می تواند ۵ سانتیمتر افزایش داشته باشد. سایز ۱ عرض سفارشی۶۵ سانتیمتر، سایز ۲ سفارشی ۷۰، سایز ۳ با عرض ۷۵ و غیره است.

خرید صفحه روی کابینت با عرض استاندارد و سفارشی

برای خرید صفحه روی کابینت با عرض سفارشی و استاندارد می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. انواع صفحه کابینت با کیفیت بالا در ابعاد و اندازه های مختلف در این مرکز به فروش می رسد. سفارش تولید صفحه روی کابینت با ضخامت ۷ سانتیمتر پذیرفته می شود. برای اطلاع از قیمت ها می توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش راهنمایی های لازم را در خصوص شرایط ثبت سفارش و ارسال بار در اختیار شما قرار خواهند داد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا