صفحه کابینت

طرح جدید صفحه ام دی اف

طرح جدید صفحه کابینت ام دی اف

طرح جدید صفحه ام دی اف از سمپل ۲۰۲۱ صفحه کابینت ام دی اف برند برین چوب با مناسب ترین قیمت به فروش می رسد.

نوشته های مشابه

معمولا خریداران صفحه کابینت ام دی اف به چند نکته بسیار مهم توجه می کنند. تنوع سایز، کیفیت بالا و قیمت مناسب از جمله دلایل محبوبیت این صفحات در بازار است. تنوع طرح و رنگ صفحه کابینت ام دی اف نیز از دیگر دلایل پرفروش بودن این محصولات است. صفحه کابینت ام دی اف با روکش اچ پی ال مخصوص عایق می شود. این روکش علاوه بر افزودن ویژگی ضد آب بودن به محصول و بالا بردن استجکام آن دارای رنگ بندی متنوع نیز است. روکش اچ پی ال صفحه کابینت دارای انواع نقش چوب، سنگ، شنی، ساده، فانتزی و غیره است.

هر کدام از این دسته بندی ها دارای انواع رنگ بندی تیره، روشن با رگه های بزرگ و کوچک است. هر کسی میتواند به راحتی و بر اساس نیاز و سلیقه خود طرح جدید مورد نظر را انتخاب کرده و به کار بگیرد. طرح جدید صفحه ام دی اف در چند مدل محبوب چوبی و سنگی عرضه می شود.

نمونه رنگ های بالا تنها بخش از رنگ های جدید صفحه کابینت ام دی اف است. مدلهای بیشتر محصولات را می توانید در سمپل ۲۰۲۱ صفحه کابینت برین چوب مشاهده کنید. این سمپل شامل جدیدترین رنگ های به روز و زیبا می باشد. تولیدات این برند از بهترین متریال ایرانی و خارجی تولید می شود. کیفیت این محصولات بالا بوده و قیمت بسیار مناسبی نیز دارند.

خرید صفحه کابینت جدید

برای خرید انواع صفحه کابینت ۳ و ۵ سانتیمتری به صورت عمده و با قیمت مناسب می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. اطلاعات لازم از جمله لیست قیمت جدید، کاتالوگ رنگ بندی جدید، شرایط ثبت سفارش، زمان بندی تولید و ارسال بار و غیره از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ساعت پاسخگویی مشاوران فروش مجموعه از ۸ الی ۱۶ می باشد.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا