صفحه کابینت

صفحه کابینت ام دی اف پنج سانتی

خرید صفحه کابینت ام دی اف پنج سانتی

صفحه کابینت ام دی اف پنج سانتی از پر فروش ترین ابعاد سفحه کابینت ام دی اف است. عرضه این محصولات به صورت عمده و مستقیم از کارخانه انجام می شود.

نوشته های مشابه

صفحات تولید شده با مغز ام دی اف دارای وزن سبک، مقاومت بالا، روکش ضد اب و عایق حرارت، تنوع مدل، تنوع طرح و رنگ و قیمت مناسب هستند. این ویژگی های مثبت و کاربردی، سبب پرفروش بودن محصولات در بازار شده است. در حال حاضر این محصولات توسط کارخانه های مختلفی ایرانی تولید و در بازار عرضه می شوند. تنوع ابعاد، یکی از مزایای مثبت و قابل توجه این صفحات است. انواع صفحه کابینت با ضخامت سه سانتی و پنج سانتی و هفت سانت در ایران تولید و عرضه می شوند.

صفحه کابینت پنج سانتی

صفحه کابینت پنج سانتی یکی از ابعاد پرفروش صفحه کابینت می باشد. این محصولات به صورت یک و دو لب با طول و عرض استاندارد و سفارشی عرضه می شود. طول استاندارد این محصولات ۴۱۰ سانتیمتر و طول سفارشی آن ۳۶۶ تا ۴۰۹ می باشد. عرض استاندارد نیز ۶۰ سانتیمتر و عرض سفارشی ۶۵ تا ۱۲۰ سانتیمتر است. تیراژ اولیه تولید، قیمت صفحه کابینت سفارشی در هر برند متفاوت است.

تولید صفحه کابینت

خرید صفحه کابینت ام دی اف پنج سانتی

صفحه کابینت ام دی اف برند برین چوب با انواع مغز ام دی اف ایرانی و مغز خام خارجی تولید می شود. تولید این محصولات با استفاده از متریال درجه یک و تولید در خطوط ساخت با فناوری روز دنیا باعث می شود تا محصول نهایی بالاترین درجه کیفی را داشته باشد. عرضه مستقیم این محصولات توسط بخش فروش صورت می گیرد. خرید مستقیم به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت انجام می شود. برای اطلاع از لیست قیمت محصولات، شرایط خرید و تخفیفات ویژه، تیراژ تولید صفحه کابینت با ابعاد سفارشی و غیره با شماره های بخش فروش کارخانه تماس بگیرید. کارشناسان فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده ارائه راهنمایی های لازم به همکاران و مشتریان گرامی می باشند.

تماس با ما


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا